Tuesday, November 17, 2009

Vaba paev


Melbourne St.Kilda'st vaadatuna

Tana olin nii laisk voi siis vaadates teise matta otsast, nii rikas, et otsustasin hommikust syya Gluttony's. Minu hommikune menyy:
1. weak flat white (lahja kohv piimaga)
2. scrambled eggs with pesto sauce, mayo sauce and on olive bread (munapudru pesto kastme, majoneesi kastme, oliivileivaga)

Seda koike 10.- dollari eest!

Kui oled Gluttony's kord soonud, siis tunduvad koikide teiste kohtade hommikusookide hinna, portsu ja kvaliteedi suhe vaga nigel. 

Eilne ohtusook oli ka super. Phoenix ja tema partner Ben korraldasid oma korteris St.Kildas ohtusoogipeo. Phoenix oli/on suureparane kokk. Menyys olid:
1. tofu juust ja krevetid kastmes
2. adru
3. rostitud spargel
4. merekarbid
5. riis
6. magustoiduks erinevad aasia maiustused

Ohtusook toimus suurel rodul, kus vaade oli Melbourne pilvelohkujatele... 

St.Kilda iseeneset on nagu Parnu Melbourne'is, sest linnaosa on aaristatud lahega. Elustiil on seal ka 'Parnu suvelik' - pisut jouka keskklassi maiguline, kus endid demonstreerivad kenad sportlikud Ken'id ja Barbie'd.

Ma meeldin Phoenix'le ja tema partnerile samuti, sest mulle tehti ettepanek kolida nende korteri kylaslistetuppa, kus mul oleks oma rodu ja 10 min jalutuskaik randa. Ma saaksin osa luksuslikust elustiilist, aga voib-olla peaksin maksma ka mingit hinda... kuid mitte yyri.

Loomulikult ei koli ma sinna, vahelduseks on seal tore kylas kaija ja miljonidollari vaadet nautida juues kallimat sorti veini. Minu syda tuksub Smith tanava rytmis rohujuure tasandil. Kuigi pean todema, et tomme 'rikaste ja ilusate' elustiili juurde on olemas... Kuid, jah, lihtsalt St.Kilda iseenesest on pisut pealispindne ja igav. 

Tana, omal vabal paeval korrastasin oma rahaasju, kylastasin kolme galeriid, pesin pesu ja motlen, et kuna taevas selgines ja blogi on peetud, tuleks minna rattaga basseini aarde.

Lugupidamisega:)

Smith St. Gertrude St.'i poolt vaadatuna

1 comment:

Eveliis said...

Ma mõistan seda dilemmat - KeskLINNA korteris oli hea, ühest loungeist teise, klubist klubisse ja poest poodi - ahvatlused kõik käeulatuses; metsas on ka hea - linnud, labidas, lilled, ei mingit pinget, lihtsalt rahu ja romantika...