Wednesday, November 25, 2009

Menage-a-trois

Mul on see nadal vaid kaks vaba paeva. Ma ei ole mitte midagi teinud. Ma tunnen igavust ja tydimust. Viis paeva tootamist vasitab mu lihtsalt nii ara, et tahangi vaid vedeleda ja igavleda. Kuigi mul pole kunagi tapvalt igav, alati leidub tegevust. Ma naudin isegi oma igavust. See on kaega loomine, alla andmine, rahu. Igavene igavlemine.

Eile otsustasin, et ei vaata aega. Lasen ajal kanduda. Kui aeg kandub, siis pole stressi. Pole kiirust taga, et justkui peaksin kuhugi oma paevaga joudma. Ei joudnud kuhugi. Kirjutasin, lugesin, soin ja join, pesin pesu. Olin tubane. 

Ei viitsi isegi enam basseini aarde minna. Igav on vedeleda ja igav on raamatut lugeda. Ma ei saa hasti lugeda basseini aares, sest mul on silmad peas, ma tahan ringi vaadata. Aga ma olen seal juba vedelnud ja seda koike nainud. Ma ei viitsi basseini aarde minna, sest siis teised naevad ka mind, ehk ihalevad? Nagu yks paev, noormees tuli kohvikusse ja ma teenindasin teda. Ta tegi yllatunud nao ja lausus, et nagi mind ykspaev basseini aares. Siis tutvustas ennast. Kui igav. Hiljem nagin teda suurel naituse avamisel, aga enam ta juurde ei tulnud - olin ju kasikaes koos Jamesiga. Kui igav.

Eile laksime siiski kinno. Peale kino sooma. Silmasin yhte noormeest, kes silmas ka mind, just vahetult enne Vegie Bar'i minemist. Me ei teadnud, et me molemad suundume Vegie Bar'i, aga suundusime. Vegie Bar'is silmasime teineteist uuesti, tema istus juba laua taga, kuid meid Jamesiga suunati ootejarjekorda (kuigi me leidsime endile kohad). James hakkas protestima, mis on talle nii vaga omane mille peale ettekandja alla andis ja tegutsema asus. Meid suunati istuma noormehe korvale, keda olin eelnevalt silmanud. Istus ta ju yksida neljases nurgalauas. See koik juhtus koik kiiresti, silmamised, ettekandja, meie suunamine noormehega lauda... Ohus oli, et me leidsime endale uue sobra voi vahemalt vestluskaaslase ohtusoogi ajaks. Aga vota napust. Noormees ehk kohmetus, aru saades, et ma olin koos Jamesiga. Pyydsin kyll vestlust alustada, aga noormees jai sulgunuks... Kas pahvatas teda hirv menage-a-trois ees...?

Kuulge, kelleks te meid peate, me oleme siiski tsiviliseeritud inimesed!

2 comments:

Eveliis said...

Kui kõnekas illustratsioon!

midaiganes said...

Minu arust kehtib Eestis ikka veel see "reegel", et naised meestega ise juttu ei alusta, pigem istuvad ja on ilusad, ootavad, kuni mees ise juurde tuleb ja juttu hakkab tegema. Et kui sa oled julge naine ja huvipakkuva inimesega ise tutvust teed, siis tähendab see raudselt, et otsid meest.
Mul on sellest nii kõrini. Olen ikka enamasti seltskonnas kõigi huvitavate meeste telefoninumbrid küsinud.
Selle peale ollakse tavaliselt muidugi täiesti pahviks löödud.

Et see on sama totter, kui sinu keiss.