Tuesday, November 3, 2009

Eile kui istusin kohvikus ja kui oli tore paev ja kui ryypasin paevasel ajal veini

Tuhast ja tolmust

Kui jalakaijad astuvad yle tanavate
siis on igal sammul oma minek
kuulsusrikka tuleviku suunas
miljardilises rosoljes
kus iga komponent
segab maitset
toustes tahtede suunas

Langev taht on lihtsalt
kosmose tolm

Tuhk ja tolm
mis kandub edasi jalakaijate taldadel
edasi joudmata
saamas tagasi tuhaks ja tolmuks


Naistele

Kui ma oleksin mees
kui ma oleksin hetero ja siiski mees
siis mulle meeldiksid naised
sest nad on ilusad
kahtlemata mitte rumalamad
kui meie, mehed
Mulle meeldiksid nende rinnad
nende erisuurustega rinnad
Ma oleksin nagu koer
nuuskimas koonuga nende rindu
taga ajamas nende rindu
sirtsutamas oma territoriaalsust nende rindadele
Aga ma olen koer
nuuskimas ringi
otsimas omasuguseid krantse


Voib-olla midagi pidi juhtuma
et midagi saaks juhtuda

Isegi tema saapad on liiga ilusad
uued ilusad saapad
et tahaks oksendada kogu selle ilu peale
ja siis ta solvuks ja votaks oma saapad jalast
paljastades oma varbad
mida lutsida oleks hea

Mis tuli valja: saapaid polnudki vaja
koik, mis oli vajalik
olid paljad varbad
koik
mis armastamiseks oli vajalik


Porikarbseid on ymberringi, aja voi karbselapatsiga taga

Nad tulevad ja lendavad
nagu karbsed
halvimal juhul nagu porikarbsed
porisevalt arritades
aplausi saatel lendavad nad kaootiliselt mooda tuba ringi
Aplaus saadab neid
loob neid
havitab neid
ja taas tuleb uus Idee...


On huvitav kuidas armastuse ja huvi tunneb ara.
Nt: Ei tunne ara


Virr varr

Ta tuleb, hoiab kohvi kaes
ei midai erilist - armas nagu.
Suht murdja pilk,
siiski vaike ollekoht,
1x oleks lobus, aga las laheb
Vaikus,
kedai ei tule.
Paar hoiab kaest kinni,
50.ndates.
Kolm inimest, yks paar
yks peletas karbseid eemale,
ehk olematuid,
on ta rahulolematu?!
Siiki olid tal prillid - erudeeritud?!
Laheb, arimees - ei mingit huvi.
Laheb, rahulikult - puhas boheem, ei mingit huvi.
Tuleb - nagu on ja nagu pole
suitsetab... siiski kenad kohnad pikad napud
tellib midagi baarileti aarest - olu, keskpaeval?!
Jah. Ta ootab kedagi.
Pole minu maitse
tellinuks ta veini, ehk.
Tuttav - kunstnik
ei myynud yhtegi maali oma viimasel naitusel
keeras nurga taha
Tuli tema, ajalehega
sodin tema ajalehte
Tema: Kas sa?!
Elan temaga koos.
Tulevad nemad, ehk paar
peenikesed, heledad, kenad.

1 comment:

Anonymous said...

Sa paned juba nagu Bukowski :)