Wednesday, November 11, 2009

Attitude

I have too much attitude that maybe it's too much. 

Yhel paeval kylastas meid Aaron. Mina, James ja Aaron istusime koogis, vestlesime... laua peal oli Sport & Style ajakiri (suunatud meestele - kas pole mitte sellel ajakirjal tore pealkiri!), Aaron asus seda lehitsema ja yhel hetkel naitas ta meile yhe naistennisisti pilti ja ytles, et see on Tanel Jan. Me tahtsime teada, miks ta sedasi arvab. Aaron vastas, et naisel sellel pildil on 'attitude' nagu Tanel Janilgi. Nyyd ma tean, millisena mind Aaron naeb. Noormehena, kellel on 'attitude". 

Hoiak, poos, seisukoht, suhtumine - need kaunid omadussonad iseloomustavad mind teiste silmis. 

Voib-olla on mul seda suhtumist isegi liiga palju. Voib-olla monikord peaks kummardama, teenima, kuuletuma...?

Aga pigem olen ma suhtumisega kui ilma suhtumiseta. Fuck it all or don't fuck it at all! 

Kellele meeldib poolkova? Mitte mulle. Kui kellegile meeldib, siis on ta nork. See on juba suhtumine - ja voib-olla on seda monikord liiga palju, sest kui on poolkova siis peame tungima poolkovaduse taha. Miks, mis seda pohjustab? Millised on psyhholoogilised tagamaad?

Kirjutamise hetkel istun kohvikus, ryypan olut, kuna on liiga palav. Naudin oma kirjatykki ja naeratan vahetevahel ja see koidab tahelepanu. Moned mooduvad noormehed haaravad mu pilgu, naeratavad vastu, vaatavad tagasi, naeratades, samal ajal kondides edasi. 

See on elu, see on suhtumine.

3 comments:

Eveliis said...

Attidue on kõige alus! Keegi kunagi ütles: Our attitude toward life determines life's attitude towards us...

Vilja said...

Mulle meeldib, kui keedetud muna on poolkõva!

Tanel Jan said...

jaa ma motlesin ka selle muna peale, et monikord on poolkova ka hea:D voi nt moned armastavad pooltoorest liha:D