Friday, November 20, 2009

Avalikud tanusonad

Avalikud suured ja sydamest tulevad tanussonad minu emale ja Rongu vanaemale, kes on mind aidanud rahaliselt, kui olen olnud maksuvoimetu. 

AITAH!!!

Nyyd, aasta hiljem, olen saanud omale jalad selliselt alla, et olen kustutanud ara koik eestimaal hingitsevad volad (loomulikult oppelaen tiksub oma rahulikus rytmis edasi oodates oma loppu). 

Tana tegin viimase makse. Olen no. volgadest prii. 

Uus algus voib alustuseks viia ka pohja, nii see minu puhul kais. Kui nyyd saan lubada endale 10.- dollari eest hommikusooki, siis maletan aegu, kus kogu nadala soogiraha oli 20-30 dollarit.

Jah, ja pean tanama ka Kajat, sest olid siin ajad kui minu eelarve oli 0.- dollarit. Voi siis koos eesti volgadega tugevalt miinustes. Voib-olla saatus punus sedasi, et Kaja oli minu korval siis, kui mul midagi enam polnud.

Tunnen, et uus algus on alles nyyd end loomas. Tegelikkuses end loomas. Enda lammutamise protsess on labi. 

Ma soovisin seda kirjet nii vaga kirjutada, kuid pidin kolm paeva ootama, sest Swedbank on kehtestanud 3000.- kroonise paevamakselimiidi. Ja nyyd saan hoisata! Olen vaga roomus!

Ahjaa, tanan ka Jamesi, sest labi tema toetuse sai mul rahakogumine olema palju lihtsam! Palju-palju lihtsam. Jamesi ja minu teekond kestab edasi...

Room. Koige ja koigi yle. Voib-olla see koik peab nii olema, voib-olla keegi seal kusagil, miski seal miskis juhib... Mina lihtsalt usaldan.

Ps! finantsraskused pole vahendanud pisemalgi maaral seiklusi:) Huvitav on kogu aeg olnud.
 
:) sulle mu jumal! :)

No comments: