Wednesday, November 18, 2009

Biking around

Fitzroy avatud ujula 
(talvel soojustusega, 
elekter vee soojendamiseks tuleb paikesepaneelidelt)

Yks vaga suur pohjus, miks mulle Melbourne's meeldib, on see, et vaga lihtne on siin linnas inimestega kontakti saada. Punkt.

Nt. tana, kui soitsin rattaga basseini aarest tagasi koju ja olin pidama jaanud foori taha ning kui teine rattur oli saabunud minu korvale, lausus ta mulle ootamatult: 'Hei, sinu esiratas on tagurpidi'. Ma ei osanud midagi arvata kui vaid suuri silmi teha. Siis lausus ta, et voib selle siinsamas mu eest ara parandada, sest tal on tooriistad kaasas. Jah, tuligi valja, et minu rattal oli esiratas koik-see-aeg tagurpidi. Hiljem tuli valja, et mitte ainult ratas ise vaid ka rattarool oli mitu korda tagurpidi. 

Mehe nimi oli Rob ja ta oli pool-hungarlane ning vahete vahel tootavat ta Ceres'i keskuses, kus parandab rattaid. Milline kummaline juhtum.

Aga mitte ainult. Tana laksin basseini aarde (onneks olid pilved taevas ja ei pidanud end paikesekreemiga kokku makerdama, sai lihtsalt ujuda... eile olin basseini aares 2h ilma paikesekreemita, istusin kyll varjus, aga pisike punetus jai ikka), tahtsin rahu ja vaikust ja lihtsalt ujuda, aga enam ei saa. Ukse ees oli Bernardo, basseini aares Jeremi, siis saabus sinna noor James, siis tutvustati mulle kaht uut inimest - ah, kas saab kusagil ka lihtsalt olla?

Kui aus olla, siis oli koiki tore naha, sest tana ohtuks tuli kutse Bernardo juurde BBQ-le ja 17.dets'iks noore James'i synnale. 

Olin tana tubli - imesin tolmuimejaga kogu meie elamise puhtaks!

3 comments:

Kaidi said...

Siis kui pahupidist saab õigetpidi:
mul on tunne, et ratta esiratta tagurpidi olemine on kui kampsuni tagurpidi seljas olemine. Kõik on tore, aga saaks olla paremini. Loodetavasti su ratas lippab nüüd hästi. Elagu headus, mis päästab maailma!

midaiganes said...

Tartu on ka hästi selline keskkond,kus tihtipeale ei lasta niisama olla, aga see asi nüüd ilmselt nii hull pole, kui Aussis. Mulle täitsa meeldib, kui iga päev kellegagi rääkida saab. Tõsi, muidugi päris võõrad Eestis niisama lihtsalt suhtlema ei hakka.

Vilja said...

On sul seal ikka tore lebo-elu.