Monday, March 15, 2010

Seisak

Hetkesk on nagu mingisugune seisak mu peale tulnud. Iseenesest see polegi midagi halba. Mingitsorti stabiilsus on saabunud, aga...

Ju homme kolin uude kohta. Siinkohal hakkan juba vasima liitest uus. Uus mille perspektiiv selkorral on maaramata ehk loputu. Uue asukoht on sobiv, linna lahedal. Majagi uhke - vana pangamaja, aga...

Ka tooga on lood hetkel keskmiselt head. Mul viis paeva tootegemist. 2 paeva pagariaris ja 3 paeva Wilderness Society heaks, aga...

Ka suhtega on suhteliselt hasti, aga...

Aga kas ma tahan viriseda? Tuulevill tuli huulele. Tuulevill pidi olema keha manifestatsioon valitsevale sisemisele vajadusele, harjumusele viriseda, vinguda.

Yks hommik arkasin yles ja panin jalga oma uued teksapyksid ja laususin: "vahemalt midagigi head mu elus" (pidasin silmas oma uusi pykse). Aga vigisemiseks polnud pohjust, sest on stabiilsus. Koik on justkui hasti.

Koik on justkui hasti, et tuleb endale manifitseerida, et koik ongi hasti, aga...

Maletan, et Kaksikute-inimeste kirjelduses on oeldud, et nende puhul tuleb lauestest ara koristada AGA ja TEGELIKULT...

Aga ikkagi on seisak, selkorral stabiilsus. Vasimus rytmilisest tootamisest.

Voib-olla sobib mulle kaos enam kui stabiilsus voi olen eluga kaoses nii ara harjunud, et ei oska rahulikus stabiilses keskkonnas enam olla?

Voib-olla.

Koik on korras, ilma agata.

No comments: