Sunday, March 7, 2010

21 tundi tood kahe paevaga!

Just lopetasin oma 21 tunnise too pagariaris sel nadalavahetusel. Manager oli tooajatabeli taaskord nassu keeranud. Aga pole hullu, rohkem tood = rohkem raha.

Kuid siiski, laupaeval laksin toole 6.30-ks, sest manager tevitas mind, et avan kohviku. Molemil paeval oli aratus 5.50. Sinna joudes tuli valja, et graafiku jargselt alustasin siiski 7.30. Ok, 1 tund siia-sinna, anname andeks. Tana laksin toole graafikujargselt 6.30-ks, teadmisega, et lopetan 15.00. Aga tuli valja, et manager oli ekslikult kaks inimest pannud avama ja lopetama 15.00-ks. Kes see siis sulgeb? See oli kysimus.

Teadisn, et ta ytleb mulle, et mina pean sulgema, aga kuna tema oli vea teinud ja ka juba laupeval, siis niisama seda talle kinkida ei tahtud. Ja mulle ei meeldinud ka selline lahenemisviis, kask - sina sulged! Wot tha Fuck! Sina keerasid asja nassu. Kuisasin pisut manageri, teavitasin, et ei saa sulgeda. Hiljem ytlesin, et tegin paar konet ja saan nyyd, aga pean pooleks tunniks kohvikust ara kaima. Kaisin ka. Kaisin kunstitarvete poes. Ostsin varve, pintslitekomplekti ja louendi. Mu naituseaeg ju laheneb. Tuleb toole asuda. Tegin end tahtsaks manageri silmaks. Minu naol tasuta louinaid sellele kohale ei ole.

Eile oli Melbourne'is 40 aasta tugevaim torm. Sadas rahet (mones kohas tennisepalli suurused rahekamakad) ja puha, loodan, et rahe lohkus palju uhkeid autosid. Mul on alati hea meel, kui loodus massab, isegi kui tagajarjed on kohutavad. Naitabki inimestele, et nad pole looduse kunnid.

Trammid ujusid, inimesed sumpasid (mina tootasin)

Suur pesupaev

Southern Cross Station'i katus andis survele jarele

Kusagile tekkis ajutine jarv

Rahe purustab ka koige kallima auto

Melbourne'i ajutised kanalid