Friday, March 19, 2010

Kas Lootus on surnud?


Lounapaus, ootan, et louend kuivaks. Ahhaaa, ma olen nii vaimustuses, sest pole nii suurele louendile veel maalinud. See pole kyll koige suurem louend, aga suurim, millele olen maalinud.

Too saab kandma pealkirja: "War, Hope, Love" (voib-olla "There is a chance for War, Hope, Love"). Seal on sinine, valge, must spontaansete pintslitommetega taust, siis tuleb sinna valge tuvi, kes tuules lendleb ja pyyab paaseda kuuli eest, mis teda tabab, voi on juba tabanud. Seal on kasivars, mis hoiab revolvrit suunatuna tuvile, noormees, kes sureb 2x, sulgi ja muud pahna:)

Maalimine on nii erutav!

Ja mu uus kodu on lihtsalt suureparane. Need keerduvad trepid. Majal on ju kolm korrust ja koik on meie kasutuses. See on parim koht, mojub ka mulle loominguliselt hasti.

Aga... pankadega kyll mingit lootust pole. See ajab mul kopsu yle maksa. Soovisin oma oppelaenu kontole raha saata kolmel moel:

1. mu austraalia panga kaudu. Aga ei saa, sest miinimumsumma peab olema 500 AUD-i!
2. Wester Union-i kaudu. Aga ei saa, kuna mul pole austraalia krediitkaarti!
3. Jamesi panga kaudu, kust saab saata ka alla 500 AUD-i. Aga ei saa, sest - OH SEDA YLLATUST! - eesti pole nimekirjas, kuhu internetiteel raha saab saata. Helistasime panka, ootasime 10 minutit, siis saime teada, et eestit ei arvestata turvaliste riikide huka, kuhu internetiteel raha lubatakse saata.

Armas NAB Pank, kas teate, et eestis on raskem isegi inernetipanka sisselogida, kui siin, et eesti on vaga internetiseeritud riik, et minu enda austraalia pank lubab eestisse saata... Ma arvan, et see karjumine lihtsalt ei aitaks. Aitab ehk teadmine, et ka Lati ja Leedu polnud nimekirjas. Keskaeg!

Pole hullu, lootust on siiski, siinkohal armsa ema naol! Tanan!

No comments: