Thursday, January 14, 2010

Vasinud

Tana ma olen vasinud.
Istun siin oma uue kodu aias diivanil ja olen vasinud.
Ei viitsi tood otsida, kuigi juba otsisin.
Printisime mulle valja 20 CV-d mu uue aadressiga.
Printisime meile valja ka infomaterjali de facto partnerviisa taotlemiseks (ehk see ongi see tahtis otsus, mille ma pean langetama. Ja iseenesest see polekski paha, sest motlesin eestist eemale jaada vahemalt aastani 2012 ja see viisa tagaks selle voimaluse + lihtsustaks mu elu siin ja avardaks mu tuleviku valjavaateid). Tuleb langetada tahtis otsus ja ruttu.

Ma olen vasinud, motted enda organiseerimisest ja paberimajandusest vasitavad mind. Jalad on vasinud. Samas oleks tore oma aju kasutada, end organiseerida ja paberimajandsest labi narida.

Tulevikus.

6 comments:

Kaidi said...

Jah. Ma olen ka täna väsinud. Väsinud lühikesest öö-unest, sest õhtul oli põnev arutelu. Väsinud lumes sumpamisest. Väsinud ilma päikseta olemisest. Muidu mulle talv ja lumi meeldivad, kuid uduloor varjutab taeva ja surub nina vastu lund. Nädalavahetusel teen midagi head süüa ja kooki!

Anonymous said...

Mis uus kodu? Ja mida see partnerviisa endast kujutab?

Tanel Jan said...

Under the law of Partner Migration: de facto partners (not married but in a de facto relationship regardless of sex), kui taotled ja vastad kriteeriumitele saad Temporary Partner visa, kahe aasta parast Permanent Partner visa ja sealt edasi saad juba taodelda kodakondsust...

Kolin, sest yks majanaaber, kel on kroonilise vasimuse diagnoos, ei taha, et majas veel keegi elaks... respekteerime tema soovi. Ta on vaga keeruline isiksus. Ei ytle vahest tere sullegi. Ta on oelnud, et ei usalda mind, aga ma ka ei tea, mida ara tegema peaks, et ta usaldust voita:D peaks ehk nahast valja pugema. aga me valisime, et poen majast valja:D

midaiganes said...

Ohh. Jäädki sinna päriseks? Mis on iseenesest tore, kui oled leidnud koha, kus on hea olla... aga ma nii lootsin, et sa tuled Tartusse tagasi varsti :)

Tanel Jan said...

ma tulengi 2010 juuli-augusti, vahemalt plaan on seesugune.

midaiganes said...

Lahe. Siis peab kindlasti kokku saama.