Saturday, January 16, 2010

Pilte, pilte, pilte

Ma armastan vaga turistikaameraga pilte teha. Seekord ostsin yhest maapoest (peale Adelaide'i kusagilt) 4.90 $ maksva 15 kaadrilise kaamera. Tulemust kunagi ette ei tea. Pilte naeb, kui ilmutusest fotod katte saab. Ja palun, naitus on avatud:

Yle pika aja kokkupuude ookeaniga - Robe beach, SA

Peale ohtusooki kusagil enne Portlandi.
See pardike ilmus ykskord me autole ja alates sellest ajast soidab ta koos meiega.

Esiplaanil James ja tagaplaanil Martrid

Mina ja Londoni kaar, mis paar aastat tagasi oli kyll sild

1. ja 2. Apostel - pilt nagu postkaart!

James ja ma Apostlite juures

Koos minuga ylejaanud Apostlid.
Tapselt mu ola peal on yks looduse ryppe tagasilangenud Apostel.
Meri muudkui lammutab neid.

Cape Otway ja Blanket Bay juures.
Me pisike auto, mis pidas vastu ja majutas isegi kaks magajat ara.

Ideaalis peaksin ma selgesti peegelduma paikeseprillidelt.
Taamal olev kaljunukk ei ole niisama kaljunukk...

Jan ja ookean ja kalju ta jalge all

Et telklast randa jouda tuli 250 m mooda kivitreppi alla jalutada
ja peale rannaskaiku taaskord ylesse tousta

Vaid me varjud yhes kaunimas rannas...

Naituse lopp!

3 comments:

Kaidi said...

Päris palju õnnestunud pilte...

Tanel Jan said...

aga seal kus me oleme kahekesi, need on kellegi teise tehtud:)

Eveliis said...

ma hakkan vaikselt isegi mõistma, et sa ei taha haavatud metsparte täis eestisse tagasi tulla. miks peakski, kui elu on täis roadtripe, festivale ja mitte-niisama-kaljunukke