Tuesday, January 19, 2010

Uus Maailm

Midsummer Festivali HustlerHustler party afterparty'l
Steven, James, Jan, Sonia

Olen nyyd kolinud oma uude elukohta. Nojah, veerandik mu pahnast on jatkuvalt kyll Abbotsfordis. Mul on liiga palju asju... Alati enne kolimise eelselt selgub, et on liiga palju asju...

Kuidas mulle siin meeldib? No yldiselt arvan, et kui elada linnas, siis kesklinnas ja kui soovida rahu ja vaikust, siis kolida maale. Praegu olen ehk pisut liiga kaugel kesklinnast. Pisut loksus olemise tunne, et kuhugi pole minna ja kui minna, siis votab see nii kaua aega.

Muidugi pluss on see, et on ruumi ja naabrid annavad meile oma tasuta WIFIt.
Eks ma pean selle kohaga ara harjuma. Kusjuures mulle meeldib rohkem valja kolida kui sisse kolida.

Tana nagin huvitavat unenagu: olin joes suplemas ja ujusin vastuvoolu, kui korraga, seoses sellega, et eemal-eemal olid olnud vagevad vihmahood ning tammidest olid inimesed otsustanud vihmavee tagasi looduslikku ringlusesse saata, hakkas joevee tase kiirelt ja hoogsalt kerkima. Vool haaras mu endaga kaasa ja uhel hetkel olin valiku ees, kas lasta joeveel end kanda vaiksemasse lisaharusse, mis oli kuivanud ja hakkas taituma nyyd veega voi minna peavooluga kaasa. Olin ristmikul ja lasin end peavoolul kaasa tommata. Loobusin ka ujumast, sest vool oli nii tugem ja kandis mind. Tundsin, et jogi oli nagu elusorganism, kes vallutas tagasi oma territooriumi. See oli vaga voimas, sest jogi tormas isegi ylesmage ja mina lihtsalt kandusin voolus kaasa.

Tana on pikk hommik, kell on 13.28 ja ma ikka veel kodus. Just lopetasin hommikusoogiga. Pikk hommik kulus ara, sest alates reedest oleme iga paev ja ohtu sotsialiseerunud, pidutsenud.

Kohtusime yhe Kanada noormehega, kes peatub me uues majas paariks ooks, ning kelle olakotil oli mark "Uus Maailm".

No comments: