Wednesday, December 23, 2009

Villis polenud jalad


Eile oli mul paha tuju... Ometigi nii palju head on viimasel ajal juhtunud (siiski ka huvitavalt halba).

Jamesi synnipaev oli, mis oli vaga tore. Suur pidu oli. Viimased kylalised laksid tuttu paiksetousu ajal. Mina sel ajal juba magasin.

Ja majas on tormid raugenud... kuigi... Mis juhtus? Ah, ei midagi nii olulist, et viitsiks kirja panna... Voib-olla laheb sedasi, et jaanuaris kolin sinna, kuhu pidin kolima kolm kuud tagasi. Tegelikult juhtus see, et inimesed tegid suu lahti ja palju informatsiooni, mis oli varjatud, paiskus valja. Ohk sai puhtamaks. See ikkagi ju shared-house.

Aga eile oli pisut paha tuju. Hiljem moistsin, et pean tegema neid asju, mida ise tahan teha ja mitte laskma end Jamesi vooluga kaasa minna. Ta vottis mind eile enda too juurde kaasa. Ta tootab lisaks ACF-le (Australian Conservation Foundation) ka ICAN-is (International Campaign Against Nuclear Weapons). Aga tundsin, et raiskan oma aega seal ja lahkusin. Jalutasin Melbourne Ylikooli juurde, avastasin yhe maja, mis eestis kannaks lossi tiitlit. Lossihoovis kasvas suur puu, siis vedelesin seal puu all pool tundi ja motlesin. Motlesin valja, et ma olen koike osaliselt:

1. osaliselt kunstnik
2. osaliselt kirjanik
3. osaliselt korraldaja-organiseerija
4. osaliselt naitleja
5. osaliselt teadlane (PhD mottes)

Et mind huvitab koik osaliselt. Kaleidoskoop. Enne rahu ei saa, kui...

Siis asusin koju jalutama, kuid mu jalanou hakkas mind hooruma. Motlesin, need on nagunii juba nii vanad, et viskan nad yldse minema ja jalutan koju paljajalu. Yhel oli juba ju auk talla all pikemat aega.

Mu kolm aastat tagasi Madriidist ostetud jalanoud leidsin eile oma lopu Austraalia prygikastis. Rahu.

Aga mu paljajalu jalutuskaik koju loppes poletusvillidega taldade all. Asfalt oli kuradima kuum!

Eile sai veel ka ujumas kainud, St.Kildas ohtusoogil, paikeseloojangut vaatamas ja kodupiirkonna pubis ollet joomas.

Ps! Mulle ei meeldi vaga ratsionaalsed inimesed. Tunne on nagu pea oleks kruustangide vahel.

Kruustanginimesi voib kohata vanema polvkonna esindajate seas, aga ka noorte hulgas.

No comments: