Saturday, December 19, 2009

Heia, heia, heia...

Eile sain toredaid komplimente.

1. olime yhes laohoones synnipaevapeol ja laksin baarileti aarde ollet ostma ning asusin yhe noormehega seal arutama, et tea, mis see olle ka maksab... Ta midagi vastas ja siis ytles, et mu nagu on nii selge, klaar ja silmad nii saravad (Your face is so light and eyes so bright), et ta pole isegi veel hapet (acid) tarvitanud. Paris ilus kommentaar vohivooralt.

2. laksime gaybaari suitsuruumi, ma avasin ukse ja koperdasin natuke, yks mees tuli mu juurde ja ytles, et ma olen nagu Guy Ritchie, kes astus oma uue filmi esilinastuselt valja.

3. 2x kogu ohtu jooksul tulid vohivoorad mu juurde ja parisid, kas ma olen prantslane. Vb seetottu, et ma kandsin soni, see ju nii prantsuslik.

Kuid jah, meiga oli sel ohtul kaasas ka yks prantslane, Jean-Francois. Bernardo juures tutvusime ka yhe hispaanlasega, kelle nime ei maleta, aga nii ilus oli kuulata kuidas Bernardo ja ta kylaline hispaania keelt raakisid. Hispaania keele kola meeldib mulle, see on vaga voolav, mahe.

Eile oli ka mu viimane toopaev, nyyd 3 nadalat puhkust. See tootamine tyytaski ara juba.

Vahepeal olid siinpool me eukohas ka suured draamad. Nyyd on draamad labi.

No comments: