Wednesday, December 9, 2009

Lykkame aga takka!

Tere tulemast!

Tana kaisin Per Square Metre galeriis ja 'bookisin' oma esimese naituse tarvis aja. Maksin ka 250.- aud-i ettemaksu. Hurraa!

Naitus saab toimuma ajavahemikus 28.aprill-9.mai 2010. Olete oodatud kylastama:)

Tegemist saab olema grupinaitusega. Panen kokku 4 kunstnikku, igayks saab yhe seina. Siis on odavam ja ruumi on seal ju nagunii ning mitmekesi on lobusam.

Ja ma ise korraldan selle, kasutan oma kultuurikorralduse magistrikraadi:)

Kusjuures, selles galeriis jain ma rasedaks mottest, et ma voiksin ise naituse korraldada selmet koguaeg teiste naituste avamistel viibida. Aga siis hakkasin ma tahtma rohkemat ja vaimustusin C3 galeriist, kuhu ma ruttu avalduse saatsin. Vastus oli siiski stiilis, kahjuks peame teile teatama sellel korral... See mind eriti ei kurvastanud, sest omanik ju mainis, et 20% 100%st kunstnikest saab seal naitust korraldada. Aga kuna rent oli seal habematult odav, tahtsin siiski proovida. Nyyd tuleb rent sama odav, sest kulud lahevad jagamisele.

Kaasan vaid need kunstnikud, kes ytlevad koheselt Jah ning on koheselt ka nous tasuma osa ettemaksust. Kui keegi ytleb Jah ja hiljem, et arutame, siis jaab ta mangust valja. Mul pole aega arutada ja masseerida. Aeg on nyyd!

NB! kui ma korraldan siin, Austraalias naituse, siis saab minust rahvusvaheline kunstnik :)