Wednesday, September 16, 2009

Usun, et ilu paneb nutma...

Eile kylastasin Victoriat, peale toointervjuud, kuhu ma ei soovi tegelikult toole saada.  Soitsin rattaga linna poole ja avastasin end lahedal olevat oma vanale kodule. Motlesin, et oleks tore Victoriale kylla minna, kuid motlesin ymber, et ah, mis ma ikka... Minut hiljem tundus see mote mulle tobe ja keerasin ratta taaskord ymber, et Victoriale kylla soita ning teda yllatada. Paarkymmend sekundit hiljem hakkasin omaette arutlema ja kahtlema, et akki oleks ikka tarvilik enne kohtumine kokku leppida - keerasingi otsa ringi. Siis tundsin, kui tobe mu mottekaik oli ja keerasin rattaga tagasi South Yarra suunas Victoriale kylla. Ja ta oli kodus ja tal oli suur room mind naha nagu minul tedagi! Ta kypsetas meile juustu, mida serveeris pirni sektoritega. Joime kohvi. 

Ah, ja kui suur room oli tema korteris tagasi olla profesionaalse kunsti ja antiikmoobli keskel keset vaikust ja rahu! Jah, ma tundisin, et ma voiksin nutta, sest see koik oli vaga ilus.

Ja Victoria on raakinud mulle, et kui ta astus Itaalias sisse yhte pisikesse katedraali, siis ta lihtsalt hakkas nutma, sest see oli nii ilus - ylev.

Ja teiselgi korral on mulle raakinud yks noor kunstnik, kuidas ta kylastas Itaalias Roomat ja kuidas voorustajaid talle autoga linna naitasid ja kuidas ta istus yksinda tagaistmel ja lihtsalt pisarad voolasid, sest see koik oli nii ilus - voimas. Ja voorustajad ei saanudki teada, et ta tagaistmel nuttis linna ilu parast. 

Austraalia on uus maailm.

Victoria juurest lahkudes olin justkui armunud  - ilusse, rahusse ja vaikusesse.

2 comments:

pudi said...

tere Tanel, olen Imbi kui mind veel mäletad. Olen sinu blogi lugend:) Asi tegelt selline, et mul üks noor tuttav ja sealmail õnne otsimas, äkki sa oskad soovitada, kust leiaks tööd, kuhu pöödruda või mingeid nippe. Ta on Sydneys. Aga sulle edu, vaatan et oled õnnelik ja rahul see tore. Vasta siia või minu mailile:)

Tanel Jan said...

Heia:)

Kuidas laheb?
mhm... mul otseselt puudub kogemus sydneyga, aga yks sober kolis sinna Melbourneist ja tal vottis kuu aega, et toole saada. mul tundub, et elu siin melbourneis on lihtsam, kuid palgad sydneys on paremad - palju paremad! Ma ei tea, mis kvalifikatsioon su sobral on, aga koige lihtsam on siiski proovida katt ukse vahele saada hospitalitysse - ettekandja jne... lihtsalt astuda kohtadesse sisse ja ulatada cv-sid, kysida, kas manager seal jne... ja cv-sse kirjutada, et on olemas juba ka kogemus eestist. tuleb liialdada, muidu tood ei saa. Aga jah, mingid saidid on ka mycareer.com.au & seek.com.au & gumtree.com.au Kogemused raagivad ja naitavad, et uksest sisse astudes ja cv-d ulatades on koige lihtsam siiski toootsale saada... aga see on vaid ka minu kogemus:) vb su sober tahab ehitusel tootada ja ma ei tea sellest valdkonnast midagi:) okkadokk xo