Tuesday, September 29, 2009

Doktor, palun aidake...

Tana kaisin arsti juures. Ei midagi tosist, lihtsalt yks synnimark on hakanud suuremaks kasvama ja see pani mind pisut muretsema. Austraalia UVB ja UVA indeksid on midagi muud kui Euroopa omad. Kasutame siin ju paikesekreemi alates 30 faktor. Ja ma olen viimasel ajal liiga laisk olnud paikesekreemi kasutamisel.

Kuna mul pole tervisekindlustust, siis laenasin Jamesi Medicare kaardi ja laksin sellega, lootuses, et ehk annab 1970 aastal syndinud ilmakodanikuks olemise valja. Nojah, eks ta andisgi. Voi mine sa tea, ehk lahen veel vale isiku kasutamise ja allkirja voltsimise parast kohtusse. Tegelikult ma arvan, et arst sai ka aru, et ma pole James, aga kuna mu mure polnud teab mis tosine, siis ei tehtud sellest valja. Ning vastus oli ka hea - muretsemiseks pole pohjust.  
Peale arsti juurde reisi oli vaga lobus olla, sest see oli nagu mini-naitemang, kus mina mangisin Jamesi ja doktor mangis doktorit.

Muidugi lootust on, et varsti ei pea austraallased enam UVA, UVB kiirte parast muretsema, kuna hiljutised uuringud naitavad osooniaugu kahanemise marke. Aga see muutus votab veel aega. 

Muutused, muutused, muutused - need ei joua kunagi lopuni.

Pidin ju Abbotsfordi majast valja kolima, kuid nyyd tunneme, et ei taha ja ei ole ka vajadust seda teha ning mida siis nyyd teha? Ah, vaatab... Saab nii ja saab naa.

No comments: