Saturday, September 26, 2009

Peale tood jain koju

Tere,

Peale tood jain koju. Tootasin tana kokku 10 tundi. Homme alustan 6.30 hommikul. Olen vasinud - hea on yksi kodus olla. James laks sobraga valja, seda juhtub harva, kui me eraldi oleme. Mina olen koos kassiga voodis, valmis magama minema. Joon kummelitee ara ja siis keeran tuttu.

Kassi nimi on No-Ovaris ehk Ilma-Munarakkudeta. Kassil pole ka veel nina otsa. See opereeriti ara, sest kuumast paikesest tekkis sinna nahavahk. Austraalia asub osooniaugule vaga lahedal ja paikese pahad kiired on ohtlikud ka loomadele. Muidu on kass vaga sulnis ja armas. Nurrub ja kiindumuse margiks hammustab pehmelt su nina. Ma arvan, et ta tajub hetkel, et kirjutan temast, sest tal on nii rahulolev muie.

Vestluses tookaaslastega tuli valja, et neile meeldib avamine ja mulle sulgemine, siis tulebki asjad sedasi korraldada, sest hommikune uni on magusam kui ohtune vara magama minemine.

Ja tuleb kuidagi korraldada, et Jamesiga koos hakkaksid puhkepaevad yhtima... Voi tuleb koos kuhugi ara soita - Indiasse! 

No comments: