Tuesday, September 15, 2009

Hoiskan enne ohtut...

Jah, hoiskan enne ohtut, sest taaskord on koik tore:) Pean ju oma elamisest Abbotsfordis valja kolima, kuna toa, mida yyrisin, elanik naaseb Euroopa-Aasia reisilt tagasi. Siis motlesin, et see on ikka jube stress kyll, et hakka nyyd veel uut kohta otsima ja yyrid on nii kallid ja siis veel kuhu ja kellega. Otsustasin asja nimel mitte pingutada, et peab tulema lahendus, mis on koige lihtsam. Universumis liigub koik koige lihtsama lahenduse suunas. Jarelikult pole motet pingutada. 

Jah, mulle meeldib elada Abbotsfordis, aga samal ajal ei meeldi ka, kuna myra on liiga palju - korvaltanav on yks peatanavaid ja kogu aeg on automyra kuulda. Aga mina soovin rahu ja vaikust. Ja tore oli elada koos oma kallimaga. Elasin koik-see-aeg ju temaga siiski koos - tema toas, mitte yyritavas toas. Kuid hada nende shared-house'ga ongi see, et nii lihtsalt sa sisse elama jaada ei saa, kuna koik elanikud majas peavad uue situatsiooniga nous olema ja kui keegi on uue elaniku vastu, siis jaab ara. Usun, et minu vastu ei oleks keegi, aga maja saaks lihtsalt ylerahvastatud. Kuid see pole oluline. Oluline on minu uue elukoha lahendus. Selliseid kulgevaid, voolavaid lahendusi on mul siin Austraalias olles ikka kogunenud palju-palju. Aitah!

Yhel hetkel soovisin ma minna toole yhte raamatupoodi, kus tootas yks eestlasest tydruk Liis. Sinna ma toole siiski ei lainud, kuna leidisin, et ei soovi nii vaga tootada, pigem naudin oma kolme vaba paeva yhe vaba paeva asemel. Kuid seal poes kohtusin ma poe manageriga, kellele ma vaga meeldisin. Tema kutsus ming ja Jamesi endale kylla. Kylas tegi James tutvust Chrisiga. Labi Jamesi sain minagi Chrisiga sobraks. Ja Chris elab ka yhes shared-houses Brunswickis. Nii moka otsast ytlesin talle, et kui saaksin, koliksin sinna majja, sest maja oli lahe ja inimesed ka. Kahjuks oli nadal aega tagasi koik toad kinni. Kuid tana teavitas Chris Jamesile, et yks tuba saab ootamatult vabakas ja Jan voib sisse kolida, kui soovib. Ma ei pidanud mitte midagi tegema. Pidin vaid Jamesiga tuttavaks saama:) James James James...

See on yks pidev ahel... Jamesiga seotult.

Nb! Ja yyr on seal habematult odav!!!!!  

NB! KEVAD ON SIIN

HOISKAN ENNE OHTUT

1 comment:

Anonymous said...

"Otsustasin asja nimel mitte pingutada, et peab tulema lahendus, mis on koige lihtsam. Universumis liigub koik koige lihtsama lahenduse suunas. Jarelikult pole motet pingutada."
- vot see on tõesti õige mõte.Kõige parem on olla, kui pidevalt ei pinguta, et midagi korda saata.
Ma tsiteerin seda mõtet oma blogis, kui tohib :)