Wednesday, September 16, 2009

Pea-aegu, et ringiga alguses tagasi...

Jah, yks huvitav juhtum taaskord. 

Eile kaisime vaatamas minu uut tuba ja mulle meeldis see. Roosa lagi, heleroosad ja helekollased seinad - ilus! Kaks nadalat tagasi ostsin ma endale roosa hambaharja, mis vahetas valja minu kollase hambaharja. Yleeile soovisin osta endale roosat kyynelakki, jai siiski ostmata. 

Huvitav juhtum oli see, et tydruk, kes elab hetkel seal toas, on parit Tasmaaniast Hobartist. Siit tundus mulle kohe jutulong hargnevat ning ma ytlesingi, et olen seal viibinud, et elasin Black Rose sexpoe kohal Rose'i nimelise kunstniku juures. Ja Voila - kunstnik Rose on selle tydruku sober!  Rose'i juurde juhatas meid Victoria, kelle juures me Kajaga elasime ja Victoria juurde sattusin ma elama tanu Railile, kes saabus Austraaliasse enne mind ja kes peagi on abiellumas Victoria poja Remeniga. 

Siin ei olegi midagi enam kommenteerida vaid toepoolest mitte eesti pole vaike vaid maakera on ymmargune. Kui suur saab olla toenaosus, et Melbourne'is, mis on ~4 miljoni linn, kohtad sa kedagi, kes tunneb kedagi, keda sinagi tunned, Hobartis, mis on Parnu suurune linn? 

See juhtum pani mind igatsema Hobarti jarele, sest Hobart on vaga ilus linn.

Nb! Taiendan eelmise kirje motet: Universumis liigub koik vahima vastupanu osutamise suunas (path of least resistance).

No comments: