Saturday, September 4, 2010

Viies rattasoit Berliinis

Nagu juba kirjutasin, teisel Berliinis viibimise päeval saime endale kaks ratast, loomulikult tasuta. Parandasime molemad rattad ära ja nautisime soitu. Tasane Berliin muutus palju armsamaks. Kolmandal päeval tegin küll rattaga väikese onnetuse. Onnetus rattasoite ei kahandanud, läksin koheselt sadula selga. Paraku varastati peagi me kaks ratast ära. Olime pisikese perioodi ilma ratasteta. Kuid vahepeal me tutvusime austraallase Lucas´ga, kes lubas meile anda oma ratta enne Berliinist lahkumist. Koik paistis kokku jooksvat, sest teise ratta lubas meile kasutamiseks anda sakslanna Franzie, kes soitis ära Etioopiasse. Lucase 150.- eurose ratta saime 20.- euroga. Franzie ratta saime ka, kuid paraku ei avanud Franzie poolt antud rattalukuvoti rattalukku. Seega oli meil kahepeale vaid 1 ratas, mis tekitas siiski pingeid, sest kuidas üks soidab ja teine konnid voi jookseb ja kes soidab jne. Lopuks tuleb välja ikkagi, et molemad konnivad, aga üks konnib koos rattaga.

Täna leidsime endale uue ratta, mille esiratas vajab taaskord parandamist, aga siiski. Ratas tuli seekordki tasuta.

Nüüd muutus Berliin taaskord palju armsamaks. Tundub, et koos rattaga voib me linnas peatumine isegi pikeneda. Rattaga on palju monusam, eriti tasases Berliinis.

Kui rattaid ei olnud, kasutasime väga palju ja nahaalselt U-Bahn´i (metroo), mis töötab lihtsalt imetabaselt hästi! Onneks pole veel tasuta soitmisega vahele jäänud (ptui-ptui-ptui). Kusjuures ma arvan, et ühistransport voiks olla tasuta. Astud sisse ja soidad, ilma muretsemata, kust saada piletit, kui palju see maksab jne. Ma olen nous oma maksudega ühistranspordi kinni maksma. Paraku nii see pole.

Elu on koos rattaga taas roosilisem.

Täna lähen Queer-Punk Thing´le, mis toimub ühes skvottis. Arutlesin siin, et mina olen pigem queer-boheem kui queer-punk. Voib-olla olen queer-punk-boheem. Kuidas kunagi.

1 comment:

Kaidi said...

Rattasõit on ajavõit! ja mugav ja meeldiv.
Käisin täna rattaga linna peal tiirutamas ja otsisin ühte täikat (mida ma ei leidnud). Siis edasi turule õunu ja ploome soetama.
Mugav ja kiire, ja kõrgelt näeb kõike palju paremini. Linn muutub tõesti palju kodusemaks.