Friday, September 10, 2010

Meet Estonia!

Eile oli taaskord väga huvitav peoohtu, mis tekkis täiesti juhuslikult.
Saime James´ga Shwurtz (tolkes homo,gay) kohvikus kokku kell 18... Joime rahulikult seal olut, kui korraga nägin Kristiinat (kooliode VKA päevilt), kes tassis voileibu.

Sama kohviku all tegutseb ka klubi ning samas hoones asub veel ka muuseum, mis tutvustab homoseksuaalsust kunstis läbi aja. Tuli välja, et klubi ruumes hakkas toimuma Eesti ohtu - Meet Estonia, peaesineja Iiris.

Kusjuures, kui Iiris sisenes kohvikusse, siis ma eemalt vaatasin teda tulemas, ma ei teadnud, kes ta oli, lihtsalt vaatasin, et huvitav neiu mustade kassikorvadega. Ta läks me lauast mööda ja ütles saksa keeles tere. Ma vastasin ka saksa keeles terega.

Paraku Meet Estonia maksis 10 eurot, kuid siis tutvusin ma juba korraldaja Helenaga, kes andis mulle festivali käepaela, kuna olin eestlane. James ütles veel: "What about your boyfriend?". Ka tema sai käepaela.

Väga lobus ohtu oli, saime kiluvoileibu ja hapukurki meega ning viina kah. Tutvusin veel Eesti saatkonna esindajatega - kultuurinouniku Reet Weidebaumiga ja julgeolukunounikuga.

Iiris oli väga hea. James´le ka meeldis väga, meenutas talle Kate Bushi ja Coco Rosie´t. Ka temaga tutvusin. Iiris ja tema bänd veel vallutavad maailma! :)

Hiljem oli seal veel üks bänd, küll kohalik, ka nendega tutvusin - sain ka CD neilt. Bänd nimega Dark Room Notes.

Kuna alkohol oli tasuta, siis jagus ka seda. Mis oli veel huvitav, nimelt kohtasime seal ühte austraallanat, kelle abikaasa on eestlane. Tutvusime nendega Melbourne´s Per Square Metre´s näituse avamisel. See naine jäi mulle veel meelde, sest ta oli näitlejanna ja advokaat samal ajal. Ei mäletagi, kes kelle ära tundis siin Berliinis.

Peo lopuks jäin ikka väga purju, aitas ka see, et ohtusöögiks jäidki vaid näited eesti köögi suupistetest. Jumal ikka joodikuid hoiab, raske oli rattaga koju soita. Kukkusin pehmelt isegi ümber. Täna kodus avastasin, et olin kukkunud hobusekaka sisse:)

Seega, taaskord oli väga lobus.

Käepaelte pealt saime teada, et tegemist oli veel suurema festivaliga Popkomm Showcase festivaliga. Ka täna käisime kontserte kuulamas.

Huvitav, et istudes Berliinis gaykohvikus voib sattuda eesti ohtule, mis toimus gayklubis, ning tutvuda nii paljude uute ja huvitavate inimestega:)

**********

Eelmisel nädalavahetusel olime Queer Punk Thingy festivalil ühes skvottis. Wow, see oli alles pidu! See koht ise oli juba nii lahe ja voimas. Ja kui ma veel avastasin meetodi tasuta olle saamiseks, läks ka olu tarbimine palju libedamalt. Tasuta olle saamiseks tuli vaid kokkukoguda 4-5 tühja pudelit ning anda need baari ja saidki olu voi muu joogi vastu. Viimast tasuta olut ei suutnudki enam ära juua.

Pidu oli nii lahe, et ühel hetkel tantsisin ma ühe mustanahalise (kuidas mulle ka see termin ei meeldi! Inimesed on vordsed!) naisega, kellega ka suudlesime. Just for fun!

***********

Berliin on eufooriline! :)

No comments: