Monday, September 20, 2010

Poeetiline Varssav!







Oleme Varssavis olnud nyyd alates kolmapaevast ja tundub, et pikendame oma kylastust siin veel nelja paeva vorra, sest Varssav on vorratu! Ja kahtlemata poeetiline.

Mulle toesti vaga meeldib Varssav. See kolab nii uhkelt. See on huvitav linn. Kahtlemata poeetilisem kui Berliin. Justkui ei igatsegi enam Berliini, kuigi sealt oli lahkuda raske.

Muretsen ka - loomulikult finantsseis, aga pean selle muretsemise lopetama ja nautima Varssavt.

Nii palju on taaskord siin juhtunud, uued inimesed, uued peod, uued, uued, uued selles vanas linnas. Varssav sobitu minu meelelaadiga enam kui Berliin. Berliin oli liiga ihalik-lihalik.

Varssav on rahulikum. Sygis Varssavis on ilus. Ajalugu Varssavis on kole (80% linnast havis IIMS lahingtes), aga ohystik on siis poeetiline. Ja kuidas mulle meeldib Kultuuri- ja Teadusepallee - see on kui Varssavi Empire State Building New Yorkis (kus ma veel pole viibinud).

Tervitused Varssavist!

2 comments:

Helen said...

Mul on ka Berliinist kuidagi vaenulik mälestus jäänud, ma ei väsi seda märkimast, kui käisin seal kunagi klassiekskursioonil...
Jube lahedad pildid. Meenutab Tartut hästi vähe.

Anonymous said...

MULLE KA MEELDIB VARRSAVI!


Zdrowie!