Monday, February 8, 2010

Ma käisin paraadil...


Hei hei, mina olen "roheliste" sektsioonis,
noormees tagaplaanil sinise pluusi ja musta kaabuga:)
The Age ametlik foto, minu 15.min. kuulsust:)

...gay-paraadil:)

Marssisime koos Jamesiga `Roheliste` grupis ja päris lõbus oli. Inimesed hõiskasid ja tervitasid meid. Me hõikasime GO GREEN! jne.

Paraad oli viimane üritus pikas Midsummeri Festivali ürituste jadas. Teagi, kui mitmetel sündmustel me osalesime. Arvatavasti näitusteavanemisi kogunes kõige enam. Samas ka teatrit. Eile vaatasime kaasaegse tantsu etendusi. Wow! Tõeliselt hea õhtu oli. Peale tantsu suundusime Butterfly klubisse, mis iseenesest oli juba vaatamisväärsus. Interjöör oli nagu Alice Imedemaal - muinasjutuline. Mulje jättis juba WC, seal oli nii hea lõhn, kui igikestev kevad ning ma ei nuputanudki välja, kust see lõhn tuli. Butterfly klubis vaatasime Best of festival kabaree kava. Oli tore ja ei olnud ka. Kuna ma pole eriline muusikalide hittide fänn, siis jätsid paljud laulud ja lauljad mind külmaks. Aga siiski oli lõbus. Kõik ju taaskord tasuta, kuna James võitis eelnevalt samesame.com korraldatud Endless summer jutu(lause)võistluse.

Lause oli selle kohta, kuidas ta King Beachil madalas soojas vees vedeles koos oma boyfriendiga (minuga) ning kuidas see kõik oli lähedane paradiisile. Ja võitiski! Auhinna kirjeldus siin:

There’s over $4,000 worth of experiences, including:

• A Midsumma Weekend Experience, including 2 tickets to Nexus at Gasworks Arts Park, Best of the Fest at the Buetterfly Club and 1 night accommodation at The Cullen in Prahran, five start accomodation with late check out.

Mardi Gras Parade Weekend Experience including 2 tickets to Shake It at the Argyle, Bob Downe’s Retro Gras at the Mardi Gras Festival Bar, Parade Carnival Party, Harbour ‘10 and Pool Party

• 2 Melbourne Queer Film Festival Mint Passes, valid for 7 movies during the festival

Mardi Gras Weekend Experience including 2 tickets to Say Cheese, Bondi Beach Party and Mardi Gras Party.

Universal Music Summer pack of 10 hottest CDs, including Lady Gaga, Janet Jackson, Rihanna, La Roux and more.

• A Drama Downunder Safe Sex Pack with 1 condom or dental dam for every day of Summer and an endless supply of lube.

• You and a friend on the permanent guestlist for every event at The Market this Summer

Cullen on austraalia edukamaid kunstnikke, hotelli interjööris valitsesid tema maalid.

Peale liblikaklubi jätkasimegi oma õhtut suunaga hotelli ja hiljem Marketisse, sest hooned asusid üks ühel ja teine tesisel pool teed. Hotellis oli päris tore, meil oli ka late check out, seega kobisime sealt välja alles kell üks, et St.Kildas toimuvale gayparaadile minna. Hotell oli tore, aga ka kallis. Nt öökapi peal oli veepudel ja sellel silt `kui jood, siis maksad 7dollarit`. Pudel vett!!!!

Market oli ka kallis, pilet muidu 22 dollarit ja odavaim õlu oli 7dollarit. No camoon!!! Muusika oli jura ja koht rohkem fashionistadele ja muidu toredatele tegelastele. Pisut oli siiski seal tore, sest mulle lähenes üks moekunstnik, kel oli oma bränd - nice, et ta minu sealt rahva hulgast välja valis. Mulle lähenes ka üks naine, kes soovis narkootikume, nad oma sõpradega olid mind vaadanud ja arvanud, et mul ikka on. Aga võta näpust. Arvan, et me eriti tihti järelejäänud suve jooksul sinna ei lähe.

Midsummer festival oli tore, kusagil keegi kedagi mädamunadega ei pildunud, kõik oli sõbralik ja lahe.

Ehhee, mulle tehti selline märkus, et ma olen nagu AVATAR. Seda ütles Darren´i poiss-sõber Matt. Tegelikult mina olengi AVATAR.

Gay Pride March

2 comments:

midaiganes said...

Lahe elu. Tundub, et sa oled tõesti oma paradiisi leidnud.

Tanel Jan said...

Ojaa Nele Helen:D Paradiis on koos mu partneri James'ga. Me oleme kui loke, tema tuli ja mina ohk tulele!