Friday, October 30, 2009

Ootamatused, takistused

Panen  need read kirja yhe hingetombega, olles joonud pisut veini. Reede ohtu ju ja toopaev labi ning pidustused algamas.

Igaljuhul juhtusime kolmapaeval C3 galeriis naituse avamisel olema... seal soovin ma ka naitust korraldada. Raakisin omanikuga, olin talle juba maininud, et sooviskin seal naitust korraldada. Ta kysis, et kus mu projekt on. Ma vastu, et just kirjutasin valmis. Ta vastu, et jutt polegi nii oluline kuivord kavandid. Ma siis kohe laenasin naabrilt fotoka, et saaks ylesvotteid teha... Aga... siis tundsin huvitavat elamust... 

Kui projekti esitamise tahtaeg oli nii lahedal ja vaja oma tood "kapist valja" tuua, olin yhtakki ymbritsetud hirmumyyriga:
1. et mu tood pole tegelikult yldse huvitavad
2. et mu konseptisoon ei kolba kuskile 
jne.
Peale tuli taielik soov koik loodu ara kortsutada ja minema visata. 
Siis hakkasin joonistama uusi kavandeid ja parandama vanu ja ikka tundus, et ei sobi ja pole veel taiuslik jne....

Loomine ja havitamine. Ok, ega ma midagi ei havitanud. Otsustasin hoopis esitada paris kavandid. Mitte fotod, sest fotod ei anna edasi paris tundmust, mida voib tabada joonistustel. 

Now I have to get my shit together & do it! :D

Tana varastasin toolt posu pruuni paberit, mida kasutame voileibade pakkimiseks. Kolbab joonistamiseks paremini;D

Aga ok, vaatab, mis saab.

Ootamatused, takistused - mina ise - hirm.

3 comments:

Eveliis said...

Milline mõistmatu hirm?

Anonymous said...

Sa ju lood loomise pärast, mitte sellepärast, et keegi seda hindab või ei hinda. Looming on see, mis tuleb sinu seest, see on SINU looming. Naudi seda,mida teed ja ära mõtle teistele!
Luua on mõnus.

Kaija said...

Hirm Kallis mees on sinu suurim vaenlane, mitte ainult sinu, minu ka.
Hirmu ja konseptsiooni pärast ma tulingi EKA-st ära.

Mässa täiega: sodi, rebi, lõhu, laamenda-- lase kõik välja ja hiljem sea mingi väga meeldiv raam ümber nagu hästi sobiv peavõru, et juuksed tuule käes väga sassi ei läheks.

sul on väga mõnus blogi, miks ma seda varem pole lugenud...:)
Ja natuke Eestimma hallust sinna:p