Tuesday, October 27, 2009

Voib ju oelda, et Universum raagib igayhega

Mida siin linnas siis teha?! 

Minu numbrijadade seeria 999 on asendunud 000 -ga ehk Universum tahab mulle teada anda, uus algus on kaes, hakka pihta!

Millega?

Ykshommik juhtusin raadiost kuulama saadet, kus astroloog annab inimestele nou, pelgalt nende synnipaeva jargi. Yks naine helistas ja ytles, et tahab USA-sse soita, aga pole kindel. Astroloog siis vastas muude lahenduste seas, et kui lahed, siis ara mine lihtsalt reisi enda parast, muuda see reis endale rohkem kasumlikuks. Ja siis ma tundisn, et ta puudutas ka minu korvu. Seiklen siin Austraalia ringi ja naudin elu, aga mida veel...?  

Ma tean ju mida ma tahan veel:
1. oma naitust
2. kirjutada raamatut
3. ehk veel midagi:D

Nyyd on kysimus, et kummaga peale hakata. Syda tahab naitust ja sellega hakkangi peale!
Naitus saab syndima! 

Sydamele jargi!

2 comments:

Vilja said...

Ja millises nimekirjas on kool, mille pärast sa sinna läksid? :D

Eveliis said...

see on tõepoolest õigustatud küsimus:D