Saturday, August 28, 2010

Piimasupp ja süleraal

Tegin täna ohtusöögiks piima-makaroni suppi. See oli minu lapsepolve lemmiktoit, nüüd söön seda nostalgiast voi laiskusest. Seekord oli see lihtsalt lihtne lahendus - makarone oli, piima oli - no paneme need kaks kokku!

Poest toin veel lisaks lohet ja leiba.

Kui Austraalias esimest korda seda suppi tegin, ei suutnud mu korteriomanik uskuda, et selle ka ära söön. Midagi nii lihtsat ja "labast" polnud ta veel enne näinud. Talle tundus uskumatu, et soe piim ja keedumakaronid voiksid supi kokku moodustada.

***

Mul on vaja oma sülearvutit! Hetkel kasutan korteriomaniku vana läpakat, aga see toesti on väga vana. Sel on harjumus koige olulisematel hetkedel kivistuda. Ilma pohjuseta. Kaotasin selliselt oma esimese Berliini teksti. Teise suutsin päästa ja saata meilile, kolmas kivistus täna ja kaotasin ka selle! Esimesel ja teisel juhul olin just teksti kokkuvotet kirjutamas ja vota näpust.

Mu unistus on saada/osta/leida reisisülearvuti - see pisikene. Ma ei vaja väga uhket, keskpärast. Hea oleks, kui oleks eesti klaviatuuriga.

Minu armas valge sülearvuti varastati paraku Melbourne´s ära. Siiani olen olnud ilma.

3 comments:

liina said...

Või, et väikest sülearvutit :) Mul on täpselt üks üle, ostetud samuti reiside jaoks eelmisel aastal New Yorgist. Pisike sinine Acer Aspire One, millel sees 160GB kõvaketast ja 1GB mälu. Kuna ma pidevalt teel ei ole siis olen ka oma reisitekstid usaldanud mobiiltelefoni klaviatuuri ning piltidega saan alati pärast tegeleda ja seetõttu on ta jäänud seisma.

Trükkides teeb täpitähti, kuid klaviatuur ei ole eesti oma (saab kleepsud vaadusel peale panna või lihtsalt ära harjuda nagu mina seda tegin). Raha tahaks sellise eest 2500 eesti oma. Kui sa oled huvitet, siis liinaleÄTgmailPUNKTcom

Tanel Jan, sul on head tekstid ;)

Helen said...

Väkk, piimasupp on üks jõhker asi (samuti mälestused lapsepõlvest).

Tanel Jan said...

Ma tulen koigepealt eestisse tagasi... siis vaatan seda asja uue nurga alt. TNX pakkumast:)