Monday, August 23, 2010

Berliin 3.osa, 4.osa, 5.osa...

Berliin... uskumatu, et minu esmamulje on muutunud kardinaalselt. Ma ei saa öelda, et armastan seda linna, aga kindlasti olen ma sellest linnast vaimustuses. See on minu senise elu koige ponevam sihtpunkt olnud. Lühikese siin veedetud aja jooksul olen ma väga palju uut ja enneolematut kogenud ning palju enda motlemises olevaid tabusid murdnud.

1. Mind hämmastab keha voime end ise tervendada. Koik rattaga kukkumisest tekkinud haavad on paranenud. See on hämmastav, kuidas keha end ise parandada suudab.

Esimese nädala lopus avastasin ma, et mu peas olev pisike sünnimärk on kasvanud enneolematult suureks. Juba austraalias olles avastasin, et kui ma korrutan negatiivseid motteid, mantraid voi pole rahul oma eluga, siis see väljendus sünnimärgi kasvamises. Nii pea kui ma rahunesin ja hakkasin taaskord headust nägema, motlema, hakkas ka sünnimärk taanduma. Nii ka seekord! Ja ka James oli tunnistajaks. Ma olin peale esimest nädalat valmis oma asjad pakkima, suhte lopetama ja eestisse tagasi pagema... See sünnimärk pole kunagi veel nii suureks kasvanud, nüüd, kui ma olen taaskord onnelik ja rahumeelne, kulgen koos universumiga, on laubal olev sünnimärk haihtunud. Ma arvan, et on oluline oma keha jälgida ning ka oma motteid. Negatiivsed motted tekitavad haigusi. Rahuolematus iseendaga tekitab haigusi. Rahulolematus enda eluga tekitab haigusi.

2. Leidisin endas ülesse ühe olulise kompleksi - süütunde kompleksi. Kusjuures süütunne tekitab samuti haigusi ja onnetusi. Just vahetult enne rattaga pikali kukkumist kogesin endas tohutut süütunnet - sekund hiljem lendasin trammirööbastele pikali. Justkui kompenseerimaks füüsilise valuga enda süütunnet, karistamaks ennast.

Süütunde kompleksi avastasin puht juhuslikult. Rääkisime oma sobra Uliga filmidest ning ta nii-muu-seas mainis, et Godzilla sümbol väljendab jaapanlaste süütunde kompleksi II MS koleduste pärast. Ja korraga oli mul Eureka, ka mul on see kompleks.

Süütunne on ju midagi, mida sa kahetsed peale teo sooritamist, motete motlemist. Kuidas saab midagi kahetseda, mida sa oled ise sooritanud olles terve moistuse juures?

Berliin on olnud vaimustav ja mul on hea meel, et mu korval on James, kes mul aitab avastada ennast rohkem selles linnas ja ka maha lohkuda moningaid tabusid enda motlemises.

3. Berliinis kogesin ju elu koige paremat tantsimist. See juhtus ühe vagunelamu suvefestivalil. See oli voimas!

4. Berliinis kogesin elu parimat peoohtut, väljaskäiku. Eelmisel laupäeval toimus siin Fuck Parade (alternatiiv kommertsialiseerunud Love Parade´le). See oli vägev! Be Young, Be Fucked, Be Berlin! - seesuguste loosungitega marsiti seal muusika saatel. Peale paraadi pidu, mis loppes kell 22, suundusime edasi endisesse skvotti (mida Berliinis leidub nii palju), kus toimus skvotti suvepidu. Sealt oli veel voimalik edasi minna järgnevasse skvotti, kus toimus pidu. Tundus, et sel ohtul pidutses kogu Berliin. Me suundusime peale skvotti küll tagasi teisele poole joge ühte gay-baari, kus puhaksime jalgu, et hiljem suunduda suunduda Tresor tecno-klubisse. Tresor oli ka voimas, aga rahvas oli igav. No klubi oli ikka nii suur, kaks suurt tantsuruumi + muud alad!

Otsustasime kella 3 paiku suunduda Berghain´i, mis on nimetatud maailma koige parimaks gay-tecno-klubiks (avatud siiski koikidele)!!! Väidetavalt olla selle üleeelmisel nädalavahetusel välja rentinud Lady Gaga. Sinna sissepääsemiseks on pikk järjekord ja ei voi kunagi 100% kindel olla, kas sinu välimus ja olek sobivad uksehoidjatele. Onneks meie kolmekesi saime sisse! (Eelmisel korral polnud uksehoidjad James´i ja ta sopra Ulit sisse laskud) Meie taga seisid kaks NY kutti, kes sisse ei pääsenud, nad olla juba kolmandat korda üritamas.

Ja astud sisse ning klubi on kui betoonist katedraal. See asub endises elektritehases vms. hoones. See oli suur! Heli kvaliteet ja muusika kvaliteet ja inimeste kvaliteet maksimaalne! Wow, wow, wow! 2 korrust tecnot ja muud alad lisaks. Klubi ise oli 3-korruseline.

Klubi avas uksed pühapäeval 00.00 ja sulges sel korral pühapäeval 21.00. Hommikul avatakse ka aiaterritoorium.

Me lahkusime peale vägevat pidutsemist küll 9.paiku hommikul, sest viimane söögikord oli laupäeva hommikusöök (tegelikult vahepeal näkitsesime ka kropse ja pähkleid rosinatega). Motlesime, et sööme hommikust ja magame kolm tunnikest ning läheme tagasi, aga noh, kui juba voodi leitud, siis on raske uuesti tecno lainele saada.

Speed, speed, kokaiin - see on Berliin! :)

Me onneks oli Fuck Parade´i päeval ja öösel ilm fantastiliselt soe. Voib-olla oli see selle suve parim öö, kahtlemata oli see mu elu parim pidu.

Eelmine nädal külastasime spontaanselt Potsdami, mis on vaid poole tunni kaugusel Berliinist, seal sain kogeda ka ilu arhitektuuris. Sinna koliti viimase keisri ajal kogu aristokraatia koos losside, suvemoisate ja kaunite parkidega. See on toeliselt väärt külastamist. Ilus, ilus, ilus. Ma olin roomus, et sain ära näha barokk-pärli Sans-Souci´i, aga see polnud veel koik, sest lopetuseks oli Uus-loss (vahepeal oli veel palju teisi losse), mille ees ohhetad, aga kui jalutad Uue-lossi taha, siis toimub viimane ilupurse - tajud, et aeg on lahkuda. Liiga palju ilu on väga ilus:)

Olen elus, olen Berliinis, olen noor, olen fuck´ed! :)

Ps! Üks Berliini postkaarte ütleb: Berlin nightlife - enter at your own risk. Ma votsin selle riski. Elan:)

1 comment:

Helen said...

Tore et sa oled õnnelik ja elad 100% täiel rinnal. Ma arvan, et see ongi kõige õigem viis üldse elamiseks.