Wednesday, August 11, 2010

Berliin 2.osa

6.päev suubus siiski taaskord ohtusesse pidustusse, sünnipäeva.

7.päev algas tugeva masendusega. Nagu kana kahe tera vahel, tea mida nokkida. Kuid päev loppes roomus. Ja roomus elutsükkel algas taas, sest...

8.päeva hommikul ärkasin ma ülesse, mu silmad avanesid, kuigi ma olin pohmellis 7.päeva pidustustest, oli naturaalne roomus meel minus tagasi. Ärkasin ülesse raskest unest. Elu on lill. Jorjen, roos, meelespea, kannike, lumikelluke.

Berliin on lalalalalaaalalaaaa...
Berliin on la la la la laa

Minu meelest on see Euroopa üldse üks naljakas asi. Kas pole vaimukas see, et peale Berliini müüri langemist pakkusid prantsuse arhitektid uue Berliini ülesehitamise lahenduseks koige vana lammutamist, sealhulgas ka Brandenburgi väravate kokkulükkamist. Kas pole see vaimukas.

Aga prantsuse vein ja prantsuse juust on toepoolest paremad kui saksa vein ja saksa juust. Midagi pole parata. Austraalia vein see eest on monusalt värske. 7.päeva lopus joime Austraalia, Saksa ja Itaalia veini.

Berliin on lalalalalalalalaa...

1 comment:

Anonymous said...

Vaata ette, pea piiri, sõbrake, et veinirida sul niimoodi viletsa kraamiga ei lõpeks...
Alkohol hävitab mõistust.

Sulle head soovija