Tuesday, April 13, 2010

Raha paneb rattad kaima, rattad kaima...

Silme eest votab kirjuks!

Hakkasin sel nadalal tood otsima, voi noh, olen otsinud tasakesi koguaeg, kyll mitte keskendunult. Kuid nyyd yhtejutti olen saanud kolmele intervjuule ja ka kolmele proovipaevale. Ahhaaa, ja ara sa ytle, ka minu Kaksikute horoskoop lubas selleks nadalaks suureparast arisoont.

Miks ma tood otsin? Sest seal pagariaris makstakse kehvasti ning tegelikkuses on mul seal vaid kaks toopaeva ja need ka nadalavahetusel. Aitab!

Esimesel intervjuul kaisin eile... Anti kohe proovipaev, kuhu ma ei lainud, sest reklaamiti kohviku tootajat, aga tegelikkuses pakuti koogiabilise kohta. No toit ja mina... Oleks ju voimalus oppida, aga kusagile tomban joone.

Tana kaisin teisel intervjuul. Jah, arvan, selle koha votan. Homme on proovipaev.

Kolmas intervjuu oli ka edukas. Anti kohe ka proovipaev laupaevaks, aga... See koht on Melbourne kesklinnas, keset linna. Koige-koige... Ja ma ei teadnudki, et tegelikkuses on voimalik lihtsalt teenindajana, ettekandjana teenida koos tipiga ~30 000.- eesti krooni kuus. Ja mulle pakuti seda suureparast voimalust. Kuid... Sealne manager oli vaga... Koik sobis, aga... Ma ei viitsi enam teenindada selliselt "viisakalt" kysides klientidelt: "Kas teile maitses eelroog? Ah ei matsenud... Kuidas me saaksime oma toidu kvaliteeti parandada? Kas olite rahul teenindusega? Olite. Oi, suureparane. Me pyyame oma kvaliteei hoida.". Ma ei viisti enam teenindada inimesi, kes soovivad teenindamist. Raha nimel ju voiks.

Mu CV-st luges manager valja fakti, et olen sojavaeteenistuse labinud. See talle meeldis. See on ju hea, naitab, et inimene allub kaskudele. Lahkudes veel ytles mulle, tule kohale sojavaelise tapsusega.

See koht oleks suureparane hyppelaud teenidussfaaris edasiliikumiseks (intervjuul ju ka mainiti, et pakutud palk on stardipalk, sealt edasi... kes seda teab ~ 40 000? 50 000?). Voib olla, vaatab...

Homme lahen teise kohta proovipaevale. Seal saan kanda vaba riietust (ok. T-sark on nende poolt) ja koht ei noua ette-taha kummardamist. Inimlikum ning makstakse samuti hasti, kyll ilma tipita.

Raha paneb rattad kaima, aga ma ei soovi olla rahakeha mingis naitemangus.

Ps! samas olen kyllalt pikalt osalenud heategevusprojektis nimega pagariari, sealne palk on ikka vaga niru ja ei vasta austraalia standarditele. Aitab.

Ps!! tegelikult on huvitav ka see, et hiljuti ma esitasin Universumile palve, soovides kiiresti head ja tasuvat tookohta. Ja ma sain, koos valikuga voi koos koigega. Koos kirssidega!:)

No comments: