Wednesday, April 7, 2010

Maakera poorab end aeglaselt kuid kindlalt

Jan Tanel, Tanel Jan voi Jan T P voi... ?#!=@

Mu esimene naitus saab toimuma.

27.04-10.05.2010 Melbourne, Collingwood, Per Square Metre Gallery.

Ometigi hakkavad asjad sujuma, kokku jooksma, ometigi on taaskord onne (ptui-ptui-ptui).

Vahepeal motlesin, et teinekord ei korralda enam kellegagi koos, sest loppude lopuks tuleb alati valja, et naeratavate nagude taga ei ole kriitilisel hetkel positiivset vastust. Korraldamistoo paradoks. Ja pean taaskord todema, et yksi ei saa samuti midagi korraldada. James on siin taaskord suureks abiks. Mu elu on siin labi poimunud Jamesist:)

Me grupinaitus kannab pealkirja "Organic Exhibition" (vist oli nii?!).
Osalevad:

Elke Kerr - Jamesi tookaaslane
Jeremy Hawkes - Jamesi esimene elukaaslane
Jeannie Brown - minu tuttav, kunstitudeng
Tanel Jan Palgi

Ma pole veel enda kunstnikunimes kindel. Kas jatta Tanel Jan Palgi voi lihtsalt Jan voi Jan Tanel... voi...

Jan on siin naisenimi... see tekitab segadust. Ma arvan, et see saab olema Jan T. P.

Pooled taiesed on juba valmis, 5 tk on veel vaja teha.

Oh, ah... loomise valu ja ilu.

***********************************************

Tootasin kogu lihavottepyhade perioodi, neli paeva jutti + pidutsemine ka, loomulikult. See koik tekitas teisipaeval tunde, et olen toost labi vagistatud, magamata, lihtsalt kohutavalt vasinud. Onneks kosusin sel korral kiiremini kui eelmisel korral.

***********************************************

Meie Carltoni kodu on muutunud ohtusoogipidude lavaks. Me oleme Jamesi'ga suureparased voorustajad. Tema kokkab, mina koristan. Me molemad naudime seltskondlikku olelemist.
Ja me kylalised naudivad me uut kodu, sest see on ju lihtsalt nii suureparases asukohas ja see trepp... ja need suured koogi aknad ja see vaade... Kaunis, kaunis, kaunis.

Ps! Tana lohkusin kogemata yhe akna seal... ei teagi, mis sellest nyyd saab. Igavene vana aken oli, lykkasin akna lahti, moeldes veel, et ehk ei tasuks seda akent avada. Aken pysis avatuna 5 sekundit ja siis kukkus kokku, puruks. No ma ei tea, mis mina tegin? Silti ju polnud, et ara ava akent.

***********************************************

Karusell karusell.... lalallallaaaaa

Jan Tanel P

1 comment:

Eveliis said...

Isevr kui vahva! Palju õnne!