Tuesday, April 20, 2010

Kaameravabadus

Sober laenas paariks paevaks kaamera, et saaksin oma kunsti kunstinaituse plakati tarvis pildistada, aga ma tarvitasin kohe rohkemaks seda kaamerat, sest muidu olen ju ilma:)
Minu kunst, ei teagi veel, kuidas seda kutsuda ja ka allkirjastamata... Ja mis selle hind veel olla voiks? Paarsada tuhat kindlasti:)

Mina, harjutav kunstnik, oma Carltoni kodu-stuudios:)

Tykike Abbotsfordi sygist.

Haabuv kapitalism kloostris.

Mahepollundus on au sees, iga yhel oma peenralapike.

Abbotsford on me nn. maakodu.

Kloostrihoone ja kloostrihobused.

See idyll vaid 30 min. kaugusel kesklinnast, 15 min. kagusel Carltonist.

Yarra jogi Abbotsfordis, ei aja yle.

Kloostrivaravad.

Meie Abbotsfrodi maja, Clarke St. 37. Jamesi toa aken.

Teekonnal Carltonist Abbotsfordi.

Lihtne pesuvaras voi pervert? Kunst voi sodi-podi?

Carltoni kodu vaade naabruse korstnatele.

James vaatab ka kuhugi. Vaade nagu Lasnamael:)
Kesklinn 15 min. kaugusel.

Need on koik meie trepid!
Vaatan kolmandalt korruselt alla.


Carltoni linnahaarber, mu toa aken vasakult esimene.
Elgin St. 128.

Mu jalgrattas, mille sain kingituseks tol hetkel vooralt.

Yks stiilipuhtamaid vanu hooneid Melbourne's - kohtuhoone kuppel.

Natuke Melbourne'i arhitektuuri.

Vaade Dockland'lt, mu uue tookoha lahedalt linna suunas.
Keskmine torn on louna-atmosfaari koige korgem ehitis.

Mu uus tookoht asub seal kastis, trammipeatuse lopus.
Sellest vasakul uus pangahoone, mis olevat Austraalia koige "rohelisem" hoone.

Loon iseennast. Labi valede mingisuguse toe suunas.

3 comments:

Eveliis said...

Mina arvan, et sugulastele võiks mõne oma paarisajatuhandese töö kinkida, siis saaks kunagi tulevikus eputada, et oo jaa, MUL ON kodus originaal:)
Vihje: mul on järgmine aasta juubel;)

Tanel Jan said...

esialgu hindan oma tood nii 90.- ehk kuni 300.- dollari vaartuses... aga eesti turu jaoks ma maaran korgemad hinnad :)

Anonymous said...

see elevants õhupalliga on geniaalne!