Saturday, November 15, 2008

Motle vaid milline elu - Abiellume!

Motle vaid milline elu
ema surnud vahki
isa surnud surma
Ja sina tulid siia
Yksinda uude maailma
Uuena Austraallaseks
Sa oled aasialne
Minu myrk

Ma tahan saada Austraallaseks
Ma ei taha enam olla eestlane
Ma ei taha omale rasket ajalugu
Ma ei taha omale valjasuremishirmu
Ma ei taha seda tyhjust ja kylmust
Ma tahan Austraallaseks
Uueks minaks

Ja Sina saad mind aidata
Kuigi sa ytlesid et sa ei taha enam haiget saada
Mnjah...
Ara muretse Ainuke mote mis mul on
On Sulle haiget teha

Labi Sinu saan ma Austraallaseks
Sina oled Asutraallane ja minu armastus
Minu armastus Austraalia vastu on nii suur
Ma soovin sinuga Abielluda!

2 comments:

Vidualoogia Seltsi professor said...

sorry et minu blogisse hetkel ei saa mitte keegi ei saa seda hetkel ... lihtsalt tunnen tahan olla yksi

ma tahan et ma saaks uue hingamise oma luules

on pühapäeva varahilisöö kell on 2: 50 kell 8 hakkan autoga sõitma lähen Tallinna tagasi loodans ealt leida uue luule stiili või mõtteid ideid veel et luua luulet et myya luulet et saada raha. viimane kord nyyd tuli Vikerkaares luulet 9 luuletust= 2500.- oli leping. seega 1 luuletus oli 277,77777.-

aga ma tunnen ma vajan et veel kirjutada luulet ma vajan uusi ideid uusi luuletusi arengut!

Lähme välja kolama linna peale
vihma sajab
lähme kolame linna peal
mulle meeldib kui sajab


aga Sina TJ jätka blogi

EDU! ja Rõõmu ja rahu ja armastust Sulle
mul on hea meel et Kaja on lõpuks ometi seal

Unknown said...

oee, see on olnud siin kõik imetore lugemine!:)

Krt