Monday, November 24, 2008

Armastuskiri Melbourne'st

Tartu

Sind ma armastasin Sa olid mu esimene armumine
Me ei hoolinud noorusest ja sellest et meil polnud raha
Sa laenasid oma isalt et me saaksime seigelda
Ma otsisin Sind tanavatelt ja nutsin Sind patja
Ja alati leidsin Su ning alati oli meil hea
Sa olid mu seiklus hetkeni mil see loppes
Sa olid mu motetes kaua ja kui me aastate parast tanaval
teineteist leidsime Sa laususid 'Ma olen sind unenagudes nainud'
Loomulikult ma armastan Sind aga me teed olid juba lahus

Tartu-Viljandi-Rakvere-Tallinn-Helsingi

Sinu ma lihtsalt votsin kedagi oli ju vaja votta selline on elu
See oli lahendus
Ja meil oli meie yhine hommikusook Mc Donald'is
Seda maletan ma igavesti Mu ylelahe sober
Jaaa ja aastate parast me kohtusime kes oleks voinud seda arvata
'Kas me oleme juba kohtunud' Olime
Ma kaisin sul kylas sa kaisid mul kylas meil oli hea
Aga sa tahtsid rohkemat ja ma teadsin et mitte veel...
Mulle meeldis ka sinu sober sinu parim sober
Me armastasime teineteist
Ta oli liiga ilus et teda aastate eest armastada
ma kartsin tema ilu

Viljandi-Tallinn

Vahepeal tulid sina minu ellu ja sinu rapane korter
mida ma armastasin ja ma armastasin lopuks ka sind
Aga sina mind ei tahtnud sa lihtsalt tahtsin mind
Aga olgu tehing oli aus sest koik olid koigiga
Sind ma ei saanud Armastada kuigi Armastasin
Ma olin rumal Tema vottis minu et ma ei saaks Sind
Ja ma andsin end aga ma votsin vastuloogiks ka tema
Teadmiseks sulle tema tahtis mind mina tahtsin teda
Nojah aga ega sa ei hoolinudki sellest
Ja tema sai ka minu sest tema tahtis Sind ja tahtis ka mind
Aga loppkokkuvottes Meid ei olnud kuigi ma armastasin Sind
Sind kes Sa saatsid mulle oma luuletuse ja palusid mitte neile oelda
sest talle ja talle pole Sa midagi saatnud
Armastust oli palju aga mida ei olnud oli Meie Armastus

Tartu-Viljandi-Tallinn

Ja siis tulite teie sina sina sina ja sina
Sina jaad mulle meelde, sest sinuga oli mul vaga paha
Aga sellest holimata ma armastasin sind
Ma olin ammu juba sind marganud
Aastate parast sa ytlesid et minuga saab ka tosiselt olla
Nii on!
Sind ja sind ma maletan aga ei maleta ka
Sind ma maletan Meil oli hea Seal olime Meie
Aga sa tahtsid rohkemat ja ma teadsin et mitte veel...
Pealegi jargneb suvele sygis ja talvel tuleb alati lumi maha

Tartu-Haapsalu

Sinule ma pyhendan eraldi peatyki
Ma isegi ei maleta kuna Sina olid aga Sa olid ereldalt
koik me olime eredalt ja keegi kedagi ei saanud
Aga sedasi oli vaga hea ka aastate parast
Sinuga oli Parim

Rakvere

Kui sind ei oleks tulnud ma oleksid surnud
Sa olid seal ja tegid vaikselt mulle pai
Sa voitsid mu sydame aga mitte mind ja mina mitte sind
Sa meeldisid mulle vaga Sa olid vaga hea
Aga Meid ei saanud olema kuigi me olime
Kuigi me molemad teadsime et Meid ei saa olema me olime

Rakvere-Tartu

Vabandust sinu ma unustasin ara
sinuga ma ei oleks tohtinud olla kuigi sa tahtsid mind
Ei oleks tohtinud
Nyyd ei ole mul sind sobrana

Tartu-Melbourne

Sinuga Ma Kuulun Kokku
Sest mitte keegi pole nii suurelt seda kirjutanud
Mitte keegi Ainult Sina
Keegi ei tule selle pealegi et nii suurelt saab kirjutada
Ja meid ei ole
Ja mul on siiski hea meel
SIND MA ARMASTAN - vaata kui suurelt kirjutan nii tahtsat asja!

Melbourne

Sind ma armastasin sest teadsin et sa oled hea
ja et aitad mind sa aitasid mind
Tean sa soovinuks enamat aga ma tean et sa ei ole enam see...
Sinuga me korjasime yksteist ylesse tanavalt
Sa laususid karmid sonad mulle 'Sa oled halva lopuga lugu'
Me ei ole rohkem kohanud teineteist
Sina poikasid lihtsalt labi - kuhu sa kadusid?
Ja sina samuti
Jah hiljem ma markasin su usk lubas mind armastada vaid oosel
Ja sina samuti sa oled ootel aga tea mind ei tulegi
Sind ma ootan Sinuga ma soovin kahekesi olla
Sind armastada
Sest Sa laususid targad sonad 'Kas pole liiga vara meie jaoks'
Keegi pole nii oelnud
Ma ei tea kuna on liiga vara Opeta mulle

Ma ootan Su ara
Kuni surmani

2 comments:

Vidualoogia Seltsi professor said...

hej see on põnev ja intrigeeriv ja väga huvitav lugesin selle läbi kõik :D nii armas

Vidualoogia Seltsi professor said...

väga huvitav Olemisest ja inimestest kes me oleme ja kord enam ei ole ja oleme ja siis enam taas pole

TJ palun ära kustuta iial ka seda luuletust ära see on väga hea ja sygav