Tuesday, March 29, 2011

Nii naljaks, aga nii see on.

On rohkemat...

Peab ütlema, et viimasel ajal, nii kolmandat aastat, pole aega koristamiseks. No pole aega. Koristamine tundub ajaraiskamine olevat. Ei jõua seda korda koguaeg hoida. On meeldiv kaos. Vanasti oli aega. Oli aega koristada... Oli aega kaenla alt karvu raseerida... Nüüd mühiseb seal mets. Pole aega. On palju looduslikum. Tolm ja karvad.

Broneerisime järjekordse puhkuse (mida me alati väärime) Sunshine Coast'le, üks ots oli 1 dollar, tagasisõit oli küll 69 x kallim. Aga siiski... Pole seal kandis käinud, kohe hea meel on minna. Pealegi me sõber abiellub ja meil on kutse pulma - seega saime kolm ühes pakkumise osaks: 1) lennukompanii sooduskampaania 2) me sõbra pulm just samal ajal kui lennukompanii sooduskampaania 3) puhkus. Abielluvad Sarah de Vries ja Willem de Jong. Tore. Naine saab ehk kandma nime Sarah de Vries de Jong?

Töötan nüüd 5-l päeval nädalas. Ideaal oleks 4 päeva. 5 päeva on liiga palju või teisisõnu üks päev on liiast. Aga ega töö konti murra. Samas usun, et üleüldine 4 päeva töötamist ja 3 päeva puhkust mõjuks inimestele tervikuna hästi (ehk oleksid kõik õnnelikumad?) ning võtaks hoogu ka majanduskasvult maha.

Mul oli siin igemetega probleeme. Palusin emal targast raamatust abi saata, et mida see probleem tähendada võiks. Vastus: Võimetus seista oma sõnade ees. Elu on muutunud lahjaks. Kui igemed veritsevad, siis sa ei tunne rõõmu otsustest, mida oled oma elus langetanud. Raviks on - oled otsusekindel inimene, viid asjad lõpuni ja su armastus enda vastu toetab sind.

Mhm, huvitav. Sest juba kaks kuud, kui minu käest on küsitud, et kuidas mul läheb, olen vastanud, et hästi, rahulikult, elu on tasakaalus, on töö ja on kodu ja on armastus, aga.... ei soovi lihtsalt sellise ideaaleluga leppida, tahan enamat. Aga hetkel ei saa, sest viisa lubab mul olla vaid nö stand by'l ja töötada ning oodata vastust. Aga mina olen vaimselt valmis enamaks - taaskord õppimiseks. Et oleks midagi veel. Põnevust. Kuid mitte PhD. Midagi loovat. Olen enesekindel inimene, viin oma mõtted ja plaanid lõpuni, armastan end. Oma otsuseid ma kahetsenud ei ole.

Aga igemed on ka juba paranemas. Sain ruttu hambaarsti juurde - kohe järgmisel päeval (keegi inimene oli oma aja üles ütelnud). PS! Arstid on siin väga sõbralikud! Arstidega on mul siin olnud vaid head kogemused.

Eile läksime kinno. Kinos oli taas õnne (meil Jamesiga koos on väga tihti õnne). Hakkasime piletit ostma, kui korraga üks inimene pöördus me poole sooviga oma pilet maha müüa. Siis pöördus teine inimene mu poole sooviga oma sõbra pilet tasuta lihtsalt ära anda. Saime kinno tasuta pileti ja mõlemad tasusime veel ühe poole pileti maksumuse. Väga tore. Täname! Ja film oli ka hea.

Selles mõttes, et elu ongi tore. Tänan.

Paneb naeratama.

Ps! Pole kirjutanud, et paar nädalat tagasi otsustasime spontaanselt linnast välja ookeani äärde sõita. Wow. Ookean on ikka vägev. Liigagi vägev. Lained olid nii tugevad, et kui püüdsin lained püüda, siis laine lihtsalt väänas mu käe välja. Mitmeid kordi ma sain lihtsalt uhutud kaldale. Sel korral olid lained tugevad isegi Jamesi jaoks, kes tõmbas 2 suutäit ookeanivett makku ja pidi oksendama rannas. Aga tõesti, lained on siin võimsad.

7 comments:

Eveliis said...

mulle meeldib su suhtumine koristamisse, minu arvates väärivad ka tolmujänesed pikka ja õnneliku elu meie diivaniäärte all, ilma et keegi neid seal kogu aeg segaks, minema ajaks, ära imeks!

Tanel Jan said...

Jep... selles suhtes kahju jah, et kui need jansed liigselt sigivad, siis tuleb nende populatsiooni kontrollida;)

Kaidi said...

Lgp TJP!
Ma tuletan meelde, et mõnikord tuleb aega võtta, sest aeg sinu juurde küll tulema ei hakka.
Koristamine-ok, kuid Teie isikliku metsade olemasolu ei vabanda miski. Palun hoolige endast ja oma kaaslastest :)
Noomin Sind ka blogi väheste sissekannete eest viimasel ajal.

Päikesega,
:)

Tanel Jan said...
This comment has been removed by the author.
Tanel Jan said...

Austraalias on mehed karvased ;) Päike soodustab ja kiirendab karvakasvu :) Puhas teadus. :)

Jana said...

Kas kuum ei hakka, kui sa nii karvane oled? :D
Kergete igemeprobleemide vastu aitab ka ingveri närimine/tee jne.
Ole siis tubli edasi ja kui saad, siis tule meile külla, kui teil seal talv hakkab - meie vaesed Ida-Eurooplased näed ei saa endale seda niimoodi lubada, eksole!

Eveliis said...

Ühinen Kaidi kriitikaga. Nõuan rohkem blogi sissekandeid!