Thursday, March 10, 2011

Elu juhuslikkusest


Life is just full of intriguing accidental happenings... Isn't that just continuously surprisingly interesting.

Elu on täis intrigeerivaid juhuslikke juhtumisi... Kas pole see jätkuvalt üllatavalt huvitav.

Eile mõtlesin selle peale ja täna sain taaskord kinnitust, et juhslikkus ja üllatuslikkus jätkuvad jätkuvalt.

Olin mõelnud, et mul tuleks leida omale ka teine tööots või täiesti uus tööots, sest kolm päeva nädalas töötamist on hea ja stressivaba, kuid säästmist see ei luba (no õige pisut lubab). Mina kui uskuja igasugusesse posimisse ja unenägudesse palusin saata endale unenägu, milles saaksin veenduda, millisel suunal tööd otsida. Ja nii kurb kui sa ka polnud, unenäod ei näidanud midagi. Mitte midagi.

Aga täna öösel vastu hommikud oli siiski unenägu. Nimelt pakuti mulle tööd, öeldi, et tule meie juurde. Töökoht oli kohvikus, aga see kohvik oli palju suurem. Kutusujad olid mu sõbrad, kuigi ma neid ära ei tundnud. Ma olin unenäos ka pisut pettunud, et mulle kohta kohvikus pakuti - nimelt töö kätteõpitud lihtsuse tõttu.

Hommikul mõtlesin, et näed sa, tea, kas see tähendab, et pean uue töö kohvikusse leidma.

Aga siis läksin tööle ja tööpäeva lõpus soovis omanik minuga rääkida. Ta andis teada, et naine, kes hetkel töötas 2 päeva, soovib töötamise seal lõpetada, ning nad soovivad esimesena täistööaega mulle pakkuda, aga ainult siis, kui ma seda ise soovin, sest äkki ma soovin siiski jätkata 3 päeval nädalas.

Sünkroonsus universumis. Ma arvan, et ma võtan selle täistööaja vastu, sest see pole sugugi väsitav E-R 9.30 - min. 14.30 max. 15.15.

Muidugi võib kurvastada, et ma ei liigu suuremat ajupotentsiaali kasutamist lubava töö suunas, aga usun, et küll tuleb ka see aeg. Hetkel olen ma tööga kaitstud sealses kohvikus.

Aitäh!

Ps! töötutele... kui tööots tuleb sinuni suhteliselt lihtsalt ehk isegi suunalt, kust sa ei ole otsinud (kui siis alateadlikult), siis ehk tasub see vastu võtta. Kuna me pole hiromandid, siis me ei tea, mis edasi hakkab järgnema... Võib järgneda ainult head.

No comments: