Tuesday, June 30, 2009

Too

Tana tootasin 6 tundi. Eile tootasin 6.5 tundi. Igale toopaevale lisandub 1 tund lounat. Aeg, mil ma tootan kohu heaks. Tana tousin ylesse 6.40, et toole jouda. Eile tousin ylesse 6.35, et esimesel toopaeval hilinemata kohale jouda. Tana on mu keha vaga vasinud. Ma olen veendunud, et 5 tundi tood paevas on kyll. Lisaks 1 tund tootamist kohu heaks. Siis ei vasi keha ja vaim ara. Ja jouab muud ka kui ainult vasinud olla. 5 tundi tootamist on ideaal.

Tana oli voimalus teha yletood, aga ma lahkusin kell 16. Nagu ka eile. Ma ei joua yletood teha. Ma tunnen, et yletood ei olegi vaja teha. Yletoo pole mingi kangelastegu. Paljud arvavad, et on, voi ei ole neil midagi muud teha. Neil, kel ei ole midagi muud teha, peavad tegema tood.

5 tundi tood paevas on ideaal. Kella 9.st - 15.ni.

2 comments:

Vidualoogia Seltsi professor said...

2 tundi tööd on minu jaoks piisav

juba palju aastaid on old

Tanel Jan said...

:) mul on veel arenemisruumi:)