Tuesday, June 23, 2009

Green Change - Cultural Change

Täna külastasin oma tulevast uurimustöö juhedajat. Kobisin kenasti kokkulepitud ajaks kohale ja mis selgus, oli see, et jõudis kohale kuu aega varem:) Seda on siin varem ka juhtunud. Seda on mitmeid kordi varem juhtunud. Aga ma siiski leian, varem kohale jõuda on parem kui hiljem. Aga olgu, 14 juulil proovin taaskord.

Siis käisime James´iga lõunal. Victorian Marketil, sõime tervisliku võileiva ja hiljem lonkisime turul ringi, proovisime juuste ja näppasime viinamarju. Siis lonkisime ta juurde tööle. Ta töötab Australian Conservation Foundationis, mis tegeleb igasugu roheliste projektidega. Maja nimetus on "Green building" - kõik seal sees on rohelisest mõtteviisist lähtuv. Jõime katuseterassil latte´sid ja olime koos. Siis ma kobisin tagasi koju. Kui ta saabub, siis täna mind kodus ei olegi, lähen Lentals As Anything´i (Läätsed Nagu Miski) vabatahtlikuks. Teen seal ettekandmist või baaritööd ja saan vastutasuks süüa-juua. See on hea, siis saan oma hommikusööke, lõunasööke ja õhtusööke seal süüa. See on mul nii kodu lähedal vanas kloostris. Seal on väga hea aura ja inimesed on ka normaalsed.

Eile käisime James´iga kinos Disgrace´i vaatamas. Väga mitmekihiline film. Hullult vastik film. Vaatamist vääriv film. Peale kino sõime pizzasid. Ning koju tuttu.

Pühapäeval me lihtsalt jaurasime ringi. Külastasime Railit ja Remenit, tõime sealt mu rattakiivri ära ja puha. Siis tegime külastuse toidupoodi - meile mõlemale ei meeldi toidupoodides jaurata, seega püüdsime osta hädavajaliku ja kiiresti. Õhtul käisime Aaron´i ja Chris´iga Tai restos söömas. Laupäeval olime söönud just Peko Peko´s, mis on Jaapani resto. Tai köök oli toitvam. Jaapan oli huvitav, tervislik, aga ei pakkunud elamust ja seltskond oli ka imelik, seega kibelesime sealt minema. Järgmises kohas ei olnud ka parem seltskond. Meile ei meeldi peenutsevad kohad ja uhkesti riides olevad inimesed. Me võime seda näitemängu mängida, aga igav hakkab. Sealt lasime jalga kolmandasse kohta - erapeole. See oli juba toredam. Sõime ja jõime, aga siiski tormasime neljandasse kohta. Seal oli kõige toredam. Seal enam juua ei viitsinudki. Hõõgveini väga palju ei suuda juua. Seal oli suur pidu - tähistati päikese murdumispunkti jõudmist. Oli ka missivõistlus, mille võitis me sõber Micky, kes on krooni ihaldanud juba paar aastat. Ta vääris võitu! Järgmine aasta soovin mina võita!

Aga jah, siin tähistati päikese murdumispunkti jõudmist. Laupäeval käisime ka me kodu lähedal nn. Jaanitulel. See oli küll piletiga sündmus, aga me ronisime üle aia. Seal olid valgusskulptuurid ja suur-suur lõke, mis põles trummimuusika saatel. See lõke oli ümbritsetud aiaga meie kõigi turvalisuse huvides, aia sees oli trummarid ja üks haldjas, kellel vist oli igav, sest ta rääkis pidevalt oma mobiiliga. See oli tore sündmus. Ja sealt suundusimegi Peko Peko´sse, kus oli toredalt igav. Koju naasesime kella ühe paiku öösel, mis on ebaharilikult vara me kohta - armunute asi, noh:)