Monday, June 8, 2009

Desktopi pildiga hüvastijätt...


Hüvasti Hiiumaa Liivaloss anno 2008!

Long live new desktop picture - Byron Bay Liivaloss anno 2009!

Arhitekt Jan!

See on võrratult ilus! Kogu Byron Bay ümbrus! Maailma ühed ilusamad rannad ja vaated! Ma tunnen, et mu süda ja hing jääb maha siia ja sinna, kui siit paradiisist kord lahkun. 17. juuni on mu lennu tähtaeg. Tagasi-edasi Melbourne´i linna... Paradiisiaias on nii hea:)

Loksuv ookean ja lainetav mägi

Jumala olemasolu on tõestatud

Jah, ma usun Jumalasse!
sest Jumala olemasolu on tõestatud:
Ma usun jumalasse palmides
sest palmides elavad mu jumalad
Ma usun jumalasse mu verandal rippuvates banaanides
sest banaanid täidavad mu kõhtu
Ma usun jumalasse ookeanilainetes ja lainetavates mägedes
sest lained toidavad mu hinge
Ma usun jumala olemasolu temas
sest tema täidab mu südant
Jah, ma usun Jumalasse!
annan alla
ja alistun
Suurele
ja Võimsale



Ma nägin seda kõike -
päikeseloojangut mägede taha läänes
täiskuutõusu merest
päikesetõusu idast
mürgist madu ja suplevaid delfiine
Võimas!
Mul tuleb võite täis hea aasta!

3 comments:

Vidualoogia Seltsi professor said...

mnjaaaa 17 juuni...see õhtu kui Sa sealt ära lendad kahju on tõesti sest isegi mina sain aru et Sa oled seal väga õnnelik

Vilja said...

ülevalt teine pilt, super ilus!

Vilja said...

või pigem võiks öelda altpoolt kolmas, nägin kõrgemal veel pilte :P