Friday, June 26, 2009

Abbotsford

Abtide koolmekoht on mu kodu
Vana klooster
3 minuti jalutuse laheduses
vaatega Yarra joe teisele kaldale - ilmalikule
Huvitav kui palju onnetuid hingi on seal paastetud?
Kas yldse on kedagi paastetud?
Praegu on seal aedades kitsed ja lehmad ja hobused
Ja yks suur kuldne tamm
Ja aias oitsevad iirised ja nartsissid ja moni yksik roos
Nartsissid olid taitsa yllatus!
Jah, meie poolel paike ju touseb
Aga kuldseid kupleid kloostril ei ole
On hoopis kaunid sepistatud valged varavad ja paar pruuni torni
Ja ma astusin treppidest ylesse, et salvestada paremat vaadet
Ja alla astudes pakkus mulle yks naine kartulikropse
Ma votsin vastu
Arvan, et see oli see hull, kellest mulle raagiti
Voib-olla teda ei olnudki
Kropsumaitse igaljuhul jai suhu
Voib-olla ta kummitas...

No comments: