Sunday, July 4, 2010

Tappev Tartu

Ma mõtlen, kas on juba selline film tehtud. Et kas keegi on juba karjunud: "Tehtud!"?

Ahhaaa, käisime täna teatris. Pole eesti teatris ju pea 2 aastat käinud. Lava oli ilus - Toomemäe toomkiriku varemed. Sinna sobib ju kõike panna, koht soosib teatrit ja kultuuri. Kuigi mu mõte etenduse ajal läks hoopis ekslema. Mõtlesin, et seal varemetes võiks olla lahe reiv. Vaatasin juba kohad ülesse, kuhu valguse ja kõlarid paigutada. Noh, müra võib vist väheke probleeme tekitada. Lähiümbruse vanamutid hakkavad kobisema. Tuleb vist päevane pidu korraldada. Jah, teater oli minu tarvis natuke aeglane... seega läkski mõte otsingutele.

Teater on ju alati koos hilisema kohvi ja veiniga. Alguses küll veini ei soovinud, kuid kohvi tõi ka veiniisu tagasi. Kuigi need kaks vist kokku ei käi. Tartus käivad. Aga kõrvalauas olid ka noored, vist pisut vanemad kui meie. Kolm meest (noormeest?) istusid seal. Ühel oli naine, teiste puhul nii kindel ei olnud, ei tulnud nende jutu seest välja. Üks neist ostis oma laudkonnale pidevalt veini juurde. Mulle tundus, et ühe mehega oli ka flirt. Aga ta suhtles ka mu sõbraga, ta flirtis ka temaga. Või oli kõik see flirt minu peas. Polegi oluline, sest omi veine nad meiega ei jaganud. Natuke kahju! Oleksime pidanud ise aktiivsemad olema.

Kuid seal, eemal, meie vastas asuvas lauas, oli veel üks mees. Roosa T-särgiga ja korralike heledate viisakate pükstega blondide juustega härra. Ta oli nukker. Jõi üksi vahuveini. Tal oli kohe pudel laual. Kuid, kui mu sõber läks vetsu, siis see mees tegi mulle silma ja naeratas. Ma naeratasin ka. Ei pea ju olema tige. Edasi vaatasin lihtsalt Tartu sumedat suve taevast. Mees jõi oma klaasi tühjaks ja liikus edasi. Mina jäin oma sõpra ootama.

Vot sedasi. Milline etendus!

PS! Sobrasin päeval kuuri all, kuhu olid hoiule pandud minu vanad austraalia reisile eelnenud riided. Leidsin igasugu korralikke asju. Õhtuseks teatriskäiguks otsustasingi taas jalga panna oma vanad uued korralikud püksid. Siis vaatasin, et selline korralik ametnik vaatas vastu, et tirisin püksid jalast, asendasin need oma mustade skinni jeanis'dega, jalga panin oma punased tennad ja selga oranži t-särgi, millel vinge tšikk granaatide ja relvadega lausumas "Shut your mouth boy!". Selliselt juba läks!

1 comment:

Anonymous said...

lahe päevareportaaž.

eriti meeldis mulle see koht kus Sa sorasid kuuri all oma vandes riietes ja leidsid sealt päris korralikud püksid ja panid jalga aga peol vahetasid riided ümber. Tere tulemast Eestisse! mulle meeldis
kajasta edaspidigi oma tegemisi!



:)