Tuesday, May 19, 2009

Mis toimub mybigbackyard´is

Nii palju toimub... kogu aeg toimub nii palju.

Banaanipuud, mullikad, Tanel Jan, lüpsilehm ja põgenev part.

Part lendab üle aia ja midagi teha pole. Ajad aedikusse tagasi, aga hiljem ledab ikka üle, kuna pardiaedikus on armukolmnurk ja üks on alati ülearune, tagakiusatav, armastatud. Karjamaal unustatakse alumine värav lahti ja lehma järgmine hommik lüpsta ei saa... midagi teha pole. Piima pole. Lehmal motivatsiooni üles tulla pole, kuna mullikad ammu all. Mingi elukas, jänes või lind, sööb öösel inimeste unevarjus potitaimedel võsud ära... midagi teha pole. Mis sa ikka teed. Midagi pole teha.

Jah, hullult palju on juhtunud. Nii palju.

Täna lüpsin lehmal kaks nisa pea-aegu tühjaks. Jep! Ma olen uhke enda üle, sest see tähendas peaaegu kaks kannutäit värsket piima. Jah, eile ostsime ka poepiima, oli paanika - piima polnud. Nüüd see pakipiim seisab kinnisena külmikus. Midagi teha pole. Homme on taas värsket piima.

James käis mul ja siinkandis külas. Ah, ta lahkus tagasi Melbourne´i. Midagi teha pole. Me käisime kohtades: õhtusöögil Lismore´s, suurt uhket juga keset subtroopilst vihmametsa vaatamas, Byron Bay rannas ookeanilainetes ja kividel, Nimbinis ja Radical Faeries´ farmis... ja olime koos koos koos koos koos koos

Foto on foto. Armastuses Byron Bay´s.

James on uhke. Tema artikkel on avaldatud (tutvumiseks avatud).

Mojo
Armastuses
See tunne vaid kasvas. Melbourne´st lahkudes oli linnast minema saamise rõõm suurem kui James´st lahkumise kurbus. Nüüd on igatsus, mis on kõhutunne. Midagi teha pole. Melbourne ootab mind alati. Foreva´ ;)

Jaa, mulle meeldib lehma lüpsta. Mulle tundub, et ma meeldin lehmale ka. Ja mulle meeldib me džungliaeda korrastada: kitkuda havisabasid välja, ingverit tagasilõigata, kõdunenud banaanilehti koristada... mis on nii kerged nagu udusuled...

Me sõbrad lehma ja mullikaga. Tänan teda hea lüpsi eest.

James ootab mind alati. James ütles, et Melbourne´s oli ta natuke isegi mures mu kõhna keha pärast, aga siin enam ei ole. Ma söön hästi. Midagi teha pole. Maaõhk teeb paksuks.

Nimbin - All ways free for you and me.

Farmis juhtub nii palju. Ja mul on taaskord segadus. Homme on neljapäev? Ei ole, sest täna on alles teisipäev. Tundub nagu oleks juba terve nädalajagu sündmusi juhtunud!

1 comment:

Vidualoogia Seltsi professor said...

mmmmm Byron Beach
kõlab ilusti!
ja muide ma ikka vaatan neid maalilisi pilte kaugetest uduvinestest horisontidest

väga ilus on se~e ! kas tead
Sa oled väga kaunis kohas
isegi tahaks seal olla
kõrbenud palmilehtede all
nagu Paradiis