Monday, March 2, 2009

Minu tookoha laululugu

Alleaaa Alleaaa
Jalle tulin ma tulema
ja mida seal oligi passida
pole ju normaalne see kui toole minnes motled, et asud valjapressima
sest sulle makstakse illegaalselt jnejne pohjused polegi olulised
oluline on see, et ara tulles olin ma onnelik

istusin joeaares ja motlesin, et naedsa! ma olen onnelik!
kustutasin isegi nende numbri oma telefonimalust
Ja yldse motlen ma - hyvasti hospitality!
ei enam hakka ma ettekandjaks voi baarmaniks
enne soon torva kui kannan taldrikuid lauale!

Alleaa Alleaa
Hyvasti hospitality
Kahju, et niimoodi laks
Minul on ka kahju, et niimoodi laks!

1 comment:

Vidualoogia Seltsi professor said...

see luulet on väga ilus TJ
see on siiras ja ilus
eriti selle luuletuse keskpaik
tahaks Sind näha
ehk kunagi näeme veel =)

ja kena kujundus