Wednesday, March 25, 2009

Kõik on hea ma elan

Täna käisin söömas hommiku-lõunat India restoranis Fitzroy linnaosas... Ja mõtlesin, et Sina oled teiselpool lauda... Ja toit maitses väga hästi.
Mul oli hommiku-lõunasöök Sinuga
Kas tunned ära, et see Sina oled Sina
Jah ma pole enam ammu seal restoranis söömas käinud

Täna käisin päikest võtmas
Kolm tundi lebasin rahutult päikese käes
Vahetades poose lugedes raamatut silmitsedes Sind
Sind Sind Sind
Oranzide pükstega
Ma käisin ujumas ja Sina ütlesid oma sõbrale et
Vesi on liiga külm külm külm
Pealt kuulasin teid...

Ja sa silmitsesid mind kui ma ujusin
Sest sinu jaoks oli vesi liiga külm
Ja mina seega liiga hull hull hull
Sukeldudes soolasesse tasasesse sügisesse vette
Korduvalt!

Nii hea oli juua pärastlõunast šampanjat
Korduvalt!
Jah ma pole enam ammu kedagi sedasi silmitsenud
Avalikult ja salaja
Joonud sampanjat

No comments: