Wednesday, March 25, 2009

Armastus kolme apelsini vastu

Ma tunnen armastust armastust armastust
Kolme kolme kolme
Apelsini apelsini apelsini
Vastu

Ma armastasin Sind Sind ja Sind
Ühed oranzid kõik te kolm
Raske teid paljaks koorida koorida koorida kõiki teid kolme
Väga raske
Ilma nuga kasutamata oleks see olnud väga raske
Ma sain ilma noata hakkama

Esimene apelsin pritsis oma mahlad mulle silma
Olin hooletu koorimisel
Teise apelsini kivi tahtis mu hamba katki murda
Ise ei pannud tähele et seemnekivi oli sektoris
Kolmas apelsin oli seest mäda
Pealt paistis välja nagu loojuv päike
Kuid sees oli mäda
Mäda Mäda Mäda

Kõik te kolm olite kaunid
Ühed oranzid kõik te kolm
Aga Kolmas oli Mäda
See sai visatud kompostiks
Mädane tervenisti
Kõik koored said visatud kompostiks
Mädanege koos kõige muu saastaga
Kõigega koos mida inimkond ei suuda seedida

Vastu armastust ma ei tunne
Ei tunne ei tunne ei tunne
Mädanege kõigega koos
MÄDANEGE!!!!

No comments: