Saturday, August 23, 2008

My days from Est. to Au.

Mõningaid lahedaid seiku, mis siis juhtunud on...
Sorry... Restart!

1. Ma armastan Austraaliat ja Armastan Melbourne´i - senise elu lemmikum linn - see on oluline fakt meeles pidada. See on teadmine, mis kosutab ka tuulisel ja vihmasel päeval.

2. Jep, jõudsin lahedasti kohale. Lennusõidud olid toredad ja kaifisin lõpuksometitaaskord lendamist. Riia-Berliini lend oli hea, passimine Berliini lenujaamas 7 tundi oli tüütu, eriti, kuna passisin kottide otsas - see selleks, sest siin sai suur ja raske spordikott ära antud. Jeee! Berliin-Frankfurt oli väga hea lend. Ja siis hakkas pihta - Frankfurt-Singapur-Sydney-Melbourne.

3. Lennuk oli suur ja ma sattusin veel ühe eesti kutiga kõrvuti istuma - ta oli sõbralik ja isegi vahetasime kontakte, et kui ta peaks juhtuma Melbourne. You are welcome mate! Ja lennukis sai süüa ja juua ja nänni ja igal toolil oli oma meelelahutuskeskus. Kuulasin lennu jooksul palju head muusikat ja vaatasin natuke Simpsoneid ja Tuulest Viidut (soovisin väga näha kohta, kus Scarlett peale hävingut ja kibedust lausub "Homme on taaskord päev!" - milline jõud!). Aga noh, see öö oli ka natuke piin - mingi hetk oli tõesti tunne, et annaks kõik, et saaks voodisse:-) Kuid siiski oli tore. Hommikuti jagati niiskeid rätikuid näo kosutamiseks - väga šeff!

4. Vahepeatus Singapur. Mmmm... seal oli lõpuks ometi tasuta wifi, kuigi selleni jõudmiseks tuli saata 2 sõnumit - hullumeelsus. AGA... Singapuri lennujaam oli nagu chillout room. Ma olen eriti tänulik, et eesti kutt mu suitsunurka kutsus, kui ma jändasin wifiga. Seal kadus kõik stress. See oli elu mõnusam-chillim suitsunurk. Asus see väljas ja seal olid põhjamaalaste jaoks harjumatult palju troopikat:-) MMmmmm.... taimed ja soojus ja niiskus. Jõime 2 õlut ja nautisime olukorda ning Jepppiiijeeee.... isegi päikeseloojangu nägime Singapuris LIVE ära!!!! NoStress! Olime ka viimased kes järgmisele lennule jooksid:-) See oli tore, Singapuri lennujaam on CHILL ruudus.

5. Vahepeal oli Sydney ja lend Melbourne, mis oli juba tüütu. Aga õnneks sai ka see lend kord otsa:-) Noh ja Melb.-is ootasin pagasit ja soovisin salaja, et see oleks rändama läinud, sest ma tõesti ei viitsinuks seda tassida. Yeah baby ja ei saabunudki. Super! Ma olin väga õnnelik. Kohtusime Railiga, jagasin esimesi rõõme ja muret. Ja Pagasibüroo lubas koti üles otsida ja saata mulle koju! Ja nii läkski. Väga Mugav! Soovitan. Nelja päeva pärast helises uksekell ja pagas ulatati kätte.

6. 1.mulje Melbourne´ist polnud meeldiv. Tundus imelik linn - noh ilm oli ka imelik:-) Aga... Siis ükspäev otsustasin ise välja minna - ÜKSI JA AVASTADA OMA MELBOURNE. Armastus 1. silmapilgust. MELBOURNE - see olen mina. Imekaunis linn! Aaaah - I could die for it:-) Melbourne see on mini London, fragment Madriidist, kild Veneetsiat ja Viini, tükike Tallinna, mis täidetud Tartu rahuga. Minu senise elu lemmiklinn!!!!!!

7. Elukohad, nooh Raili juures elasin Super kohas - Kuningliku Botaanikaaia kõrval ja Yarra jõe läheduses. Kesklinn 20 min. ja millised vaated linnale!!!!! Kirjeldamatu. Nüüd elan samuti Super kohas - ainult, et teisel pool jõge. 20 min. kesklinna ja piirkond taas suurepärane!

8. Ja õlut on saadud juua ja uute inimestega tutvuda ja ka VCA lahtiste uste päeval kooliga tutvumas.

Yeah baby - see saab ainult paremaks minna:-)

See tekst on pühendusega A.K.-le!!! Noh, põhimõtteliselt kogu see blogi on pühendusega Sulle A.K.!!!

1 comment:

Vidualoogia Seltsi professor said...

ma nii naersin selle peale kui teile hommikuti jagati lennukis niiskeid rätikuid näo kosutamiseks... :P