Tuesday, June 19, 2012

Korraldan oma elu

Olen ette võtnud taaskord oma elu (tegelikult töötamise) ümberkorraldamise.
Peale USA reisi toimus nii palju muutusi (taaskord). Ei olnud ju mul tööd enam, sest lahkusin (kuigi see vana kohvik helistas mulle korduvalt tagasi ja palus kaaluda taastöötamist seal) oma vanast kohvikust jäädavalt. Sain küll lootustandva tööotsa Trunk nimelises restoran-baaris, mis maksis hästi, aga korraga kadusid seal vahetused ja üldse sügise saabudes kadus klientuur. Inimeste mõttes oli tore koht, aga mul olid vaid õhtused vahetused, mis lõppesid pahatihti peale ühte öösel.

Siis leidsin endale töökoha ühes toredas shokolaadi kohvikus, selle kohaga tundus, et lõpuks ometi leidisin midagi maitsvat hingele. Aga appikene, shokolaad või sitt, vahet pole. Ma pole veel nii nõmeda korralduse ja ülemustega kohas töötanud. Alguses ma ei saanud aru, et miks seal kõik nii imelikult vait ja asjalikud on. Siis taipasin, et igalpool on turvakaamerad. Paaril korral ma mõtlesin, et mida see ülemus mulle taha ruumi järgi kobiseb kui ma seal midagi korrastan - siis sain aru, et seal puudus turvakaamera, ju siis arvati, et ma niisama passin seal. Tuldi kontrollima.

Aga siis ma ka veel mõtlesin, et ju siis need vaheülemused on pisut imelikud, aga lõpuks tuli välja, et tegelikult selle koha omanik on hoopis täielik kontrollifriik ja tema äri on tema impeerium, mida ta hirmuvalitsemise all hoiab. Oh isver, peale omanikuga kontakti soovin sealt lihtsalt minema saada. See koht on nagu natside koonduslaager, et töö teeb sind vabaks, kiiremini ori! ja orjad omavahel suhelda ei tohi. A ma olen seal ka pisut salaja uurimistööd teinud ja arvan, et kui ma sealt nüüd välja saan, siis kohtusse ma nendega ka lähen. Nõuan kõik oma seadusejärgselt mitte makstud palga välja. Niivõrd kõva eestlasest austraallane ma olen juba küll.

Ja teine suur muutus oli, et me pidime oma vanast elukohast välja kolima. James oli seal ju elanud kokku juba 8 aastat. Oligi aeg kolida. Koduga oli õnne. Üks pühapaev, nii poolteist kuud tagasi, ärkasime ülesse ja mõtlesime, et oleks aeg siis uut kodu otsida. Läksime vaatama ühte Art Deco stiilis korterit St Kilda linnaosas, see mis merele lähemal. Korter meile meeldis, andsime avalduse sisse ja saime selle kohe endale. Korter on tõesti ruumikas, vana ja hea!

Üks pilt kah kodu ukse eest, me elame teisel korrusel ja korter on rõdu ja kaminaga! Väga uhke! Kõigi mugavastuega.



No comments: