Thursday, November 25, 2010

ZEN

Olen avastanud voi tegelikult pean hoopis tunnistama, et pole nii pikalt ja jarjepidevalt - nii pysivalt - onnelik olnud. Minu sees on mingi taielik sisemine ZEN.

Armastus
Sobrad
Melbourne
Paike (ja ka vihm!)

Katus on pea kohal, toit on laual, ja elu pole sugugi nagu hernes vaid ikka palju ponevam.

Viimased ajad on moodunud kultuuriuputuse tahe all: naitused, naitused ja veelkord naitused ning sekka ka kino.

Tana tegi too juures omanik Joe mulle komplimedi keset paeva. Joe'i tuli mu juurde ning lausus: Tead, ma pean sulle ytlema, et sul laheb vaga hasti!

Vottis tummaks isegi natuke. Noh, mis siis, et tegemist on koigest kohvikuga, aga lahe ju kui sind sedasi tunnustatakse positiivsete sonadega.

Seal kohvikus on mul ka taielik ZEN. Vaid ykspaev kysisin paarilise kaest poliitilise kysimuse - see oli viga! Poliitika ja too ei sobi kokku:) Ohk voib sedasi paksemaks minna.

Kui saaks suurelt oma olemist kokku votta, siis kirjutaks vaga suurte tahtedega ZEN. Laialt ja suurelt.

No comments: