Wednesday, November 17, 2010

Onnelikud onnetused

Ehheee, eile laksime ohtul valja vaatama lyhifilme. Lyhifilmide ohtul jagati koikidele osalejatele loteriipileteid. James sai yhe B3 ja mina sain ekslikult kaks B4 ja B5 pileti. Lihtsalt jagaja ei marganud, et rebis mulle kaks tykki korraga. Aga B4 ja B5 voitsid molemad yhe paari lyhikesi spordipykse ja 10$ vaartuses kinkekaardid. Nyyd on meil Jamesiga suveks lyhikesed pyksid olemas.

===============================

Kaisime nadalavahetusel ka reivil. Nimelt toimus Messy Creation 10. pidu, kus pilet ukselt oli 25$ ning eelneva registreerimisega 20$. Me targalt ikkagi registreerisime endid ara. Uksel saime siis oma piletid katte, maksime molemad 20$, kuid hiljem avastasime, et myyja oli unustanud yldises segaduses piletid meie kaest ara votta. Kuna pidu oli valja myydud, aga ukse taga sisse tahtjaid kyll, laksimegi valja ja myysime oma piletid taaskord maha. Saime olle raha.

Pidu kestis varajaste hommikutundideni.

Mulle ytles yks NY parit tegelane, et ma olen "hot". No vot!

==============================

Patti Smith teab ytelda, et elu on onnelike ja onnetute juhtumiste jada (lucky & unlucky accidents).

No comments: