Saturday, October 9, 2010

Millega ma ise tegelen?


See on hea küsimus! Millega ma siis tegelen? Otsest töökohta mul ju pole. Pole. Kunagi oli.
Ma arvan, et ma võtsin endale võimaluse avardada enda maailma. Või tegelikult, see kukkus nii välja. Ilma plaanita.
Hetkel olen ma tohutult palju suhelnud. Erinevate inimetega erinevatest riikidest ja kultuuridest.
See kõik muudab raskemaks naasta nö professionaalse lineaarse elu juurde tagasi.

Ma arvan, et ega paljud ei saagi aru, millega ma tegelen. Sest see pole midagi traditsioonilist. Samas on see midagi väga igivana. Tegelen elamisega. Elan. Teen seda, mida tahan.

Mhm jah... võib juhtuda, et järgmine aasta avab mulle ümbermaailmareisi. Wow, see oleks alles midagi! Ja tõesti, aasta tagasi polnud see mul mõteteski, isegi mitte 2 nädalat tagasi! Aga lähen selle mõttega kaasa. See meeldib mulle. See kõditab mind:)
See oleks ikka super!

2 comments:

Anonymous said...

mulle meeldis eile see lause ühest raamatust et vahetasin raha aja vastu

edu ka Sulle!

Anonymous said...

Kas sa mitte kultuuri subkultuuriga sassi ei aja?